استاندار البرز: دست کسانی را که اشتغال‌زایی کنند می‌بوسیم

ایرنا نوشت: استاندار البرز گفت که دست کسانی که در استان اشتغال ایجاد کنند را می بوسیم و از آنها به طور جدی حمایت می کنیم.

محمد علی نجفی در آیین اختتامیه نمایشگاه لباس اقوام ایرانی که در تالار میلاد شهر کرج با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، افزود: هر جایی که بتوان برای حتی 5 نفر اشتغالزایی ایجاد شود پیاده به استقبالش می رویم.

وی با بیان اینکه در استان ظرفیت های خوبی در عرصه اقتصاد و اشتغال وجود دارد، اظهار داشت: از فرصت وجود بانوان کار آفرین در استان باید بهره برد و انتظار ما از مسئولین این است که فرصت را برای حضور هر چه بیشتر و بهتر بانوان را در تمامی عرصه ها فراهم کرد و این قول را می دهیم تا سهم زنان در امور مدیریتی را در استان افزایش دهیم.

نجفی در ادامه با اشاره به حمایت از کالای ایرانی گفت: در سال هایی که ارزهایی داشتخ ایم که صرف واردات کالا از کشورهای مختلف شد اگر این ارزها در صندوق ذخیره ارزی جمع می شد امروز شاید کشوری بودیم با میلیاردها دلار ذخیره که خیال استکبار را راحت می کردیم که هرگز چنین فکری را نداشته باشند که با اقتصادی بتوانند به ما آسیب بزنند.

وی ادامه داد: اما امروز نیز فرصت های دیگری برای ما فراهم شده که با وجود مشکلات در کشور می توان با حمایت از کالاهای ایرانی در جهت مقابله با مشکلات و پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشور استفاده کرد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه حجاب و عفاف در سرشت زنان ایرانی است گفت: استان البرز به عنوان ایران کوچک از وجود کسانی مانند کیمیا علیزاده بهره مند است و این نشان می دهد که می توان به بانوان ایرانی تکیه کرد و از ظرفیت های آنها برای توسعه استان بهره برد و نیازمند کمک این قشر هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =