۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
وضعیت بازار طلافروشان مشهد

ایسنا نوشت: باقر معبودی‌نژاد رییس اتحادیه طلا و جواهرشهر مشهد بیان کرد: هیچ‌گونه مغازه طلافروشی در مشهد تعطیل نبوده و همچنان این واحدها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 
باقر معبودی‌نژاد با بیان اینکه هیچ‌گونه مغازه طلافروشی در مشهد تعطیل نبوده و همچنان این واحدها به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اظهار کرد: در حال حاضر در بازار با کمبود سکه مواجه هستیم، اما شرایط بازار عادی بوده و قیمت‌ها نیز کاهش پیدا کرده است.


وی ادامه داد: تعطیلی بازار طلا و سکه در مشهد شایعه‌ای بیش نیست و این واحدها در حال معامله و کاسبی هستند. در بازار امروز سکه با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود، همچنین هر گرم طلای 18 عیار نیز 325 هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد افزود: باید هم‌وطنان ما به این موضوع توجه داشته باشند، در حال حاضر اصل سکه با گرم 325 هزار تومان، معادل 3 میلیون و 200 هزار تومان است و آن سکه‌ای که در بازار به 4 میلیون و 400 هزار تومان فروخته می‌شود، یک میلیون و 200 تومان آن حباب بوده است.

معبودی‌نژاد خاطرنشان کرد: یعنی اگر بازار به قیمت عادی خود بازگردد، این مبلغ یک میلیون و 200 از قیمت سکه خریداری شده توسط یک فرد کسر خواهد شد و باید افرادی که می‌خواهند در زمینه سکه سرمایه‌گذاری کنند به این مهم توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مردم برای خرید سکه از قیمت اصلی آن، یک میلیون و 200 هزار تومان بیشتر پرداخته می‌کنند و این امر را مردم در نظر داشته باشند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در خصوص قیمت دلار نیز بیان کرد: در حال حاضر قیمت دلار در بازار مشهد 11 هزار و 200 تومان است و امروز در این زمینه نیز با کاهش قیمت همراه بودیم.

معبودی‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا نیروهای انتظامی با دلالان خیابان ارگ مشهد برای معامله دلار برخورد می‌کنند یا خیر، تاکید کرد: نمی‌توان مانع این افراد شویم، در حال حاضر به دلیل آنکه صرافی‌ها تعطیل هستند، و عده‌ای نیاز به ارز دارند، به این افراد مراجعه می‌کنند و این افراد همچنان در خیابان ارگ مشغول به معامله بوده و هیچگونه برخوردی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این افراد کار و کاسبی خاصی ندارند و امرار و معاش آن‌ها از همین طریق تامین می‌شود و هیچکس جلودار آن‌ها نیست، تصریح کرد: در حال حاضر این افراد دلار را به قیمت 11 هزار و 200 تومان خریداری و به قیمت 11 هزار و 500 تومان معامله می‌کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =