مهر به نقل از مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گزارش داد: با آغاز توزیع گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار، بازار گوشت مرغ تا پایان هفته متعادل می شود.

رضا سالمی با اشاره به اینکه عرضه گوشت مرغ به علت افزایش دما و خسارات ناشی از قطع برق در سالن های پرورش مختل شده است، افزود: این عوامل سبب شد قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یابد.

وی گفت:​ به منظور تأمین نیاز شهروندان و مدیریت بازار روزانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۶۷۵۰ تومان و ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلو ۸۱۷۵ تومان در میدان مرکزی بهمن، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها توزیع و عرضه می شود.

گوشت مرغ

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: این شرکت هر کیلو مرغ منجمد را در سردخانه ۶۳۲۰ تومان و هر کیلو گوشت گرم را هر کیلو ۷۶۰۰ تومان دراختیار توزیع کنندگان قرار می دهد.

سالمی گفت:​ با افزایش جوجه ریزی و رفع مشکلات قطع برق و توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب بازار این محصول تا پایان هفته متعادل می شود.

وی افزود:​ قیمت کارشناسی هر کیلوگرم گوشت مرغ ۹۲۵۰ تومان است و بیشتر از آن مورد تأیید نیست.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران درباره اقدامات تنظیم بازار تخم مرغ گفت: در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای شهروند تخم مرغ با قیمت شانه ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع می شود.

سالمی افزود: تخم مرغی که در میادین توزیع می شود تولید داخل است و وارداتی نیست.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    0 0
    خوداتان قیمت 92500ریالی می گذارید بعد اعتراض قیمت کمی پایین می آورید