شهردار یاسوج گفت: فاز جدید آسفالت و جدول گذاری معابر و خیابان های شهر یاسوج آغاز شده است. اکیپ های شهرداری یاسوج در چند نقطه از محلات کمترتوسعه یافته شهر یاسوج در حال انجام عملیات زیرسازی و آسفالت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، دکتر نستهن مقدم در بازدید از پروژه های آسفالت شهر یاسوج، بیان داشت: هم اکنون اکیپ های شهرداری یاسوج در چند نقطه از محلات کمترتوسعه یافته شهر یاسوج در حال انجام عملیات زیرسازی و آسفالت هستند.

وی با بیان اینکه آسفالت خیابان ۲۰ متری جانبازان به اتمام رسید، گفت: حجم آسفالت ریزی در این معبر ۱۲ هزار متربع بود.

مقدم افزود: برخی از فرعی های این خیابان برای تسهیل دسترسی به آرامستان شرف آباد و جلوگیری از ایجاد مزاحمت و گرد و غبار برای ساکنان این منطقه بخاطر تردد از این معابر، آسفالت می شود.

شهردار یاسوج در ادامه با اشاره به آسفالت خیابان های نبوت در شهرک جهاد بیان داشت: این خیابان ها سال ها مورد درخواست شهروندان بود که هم اکنون عملیات آسفالت در این خیابان ها در حال انجام است.

وی بیان داشت: تعدادی کوچه های خاکی در زیرتل نیز هم اکنون زیرسازی شده است و آسفالت می شود.

مقدم تاکید کرد: از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون بیش از ۸۵ هزار مترمربع از معابر شهر یاسوج آسفالت و زیرسازی شده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه آسفالت های صورت گرفته در محلات شرف آباد، نجف آباد، بنسنجان، شهرک جهاد و میدان انقلاب تا پل سوم بشار، بلکو و زیرتل بو ده است، ابراز داشت: تاکنون اولویت شهرداری یاسوج در بحث آسفالت و جدول گذاری توجه به محلات ناکارآمد و کمتر توسعه یافته بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس بیش از ۷۰ درصد اعتبارات شهرداری یاسوج در محلات هزینه شده است.

 

شهردار یاسوج ادامه داد: طی روزهای گذشته ۳ مناقصه آسفالت برای واگذاری به پیمانکار از سوی شهرداری یاسوج منتشر شده است.

وی بیان کرد: با انتخاب پیمانکار این مناقصات عملیات آسفالت و روکش در نقاط مختلف شهر از جمل محلات و مرکز شهر ادامه پیدا خواهد داشت.

نستهن مقدم ابراز داشت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تامین قیر لازم تلاش می‌شود تا پایان امسال بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج زیرسازی وآسفالت شود.

وی ابراز داشت: اعتبار مرود نیاز برای این این میزان آسفالت قریب به ۱۰ میلیارد تومان می باشد.

 

شهردار یاسوج همچنین به جدول گذاری معابر شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون ۸۵۰۰ متر از خیابان های شهر یاسوج جدول گذاری شده است.

جدول گذاری معابر

نستهن مقدم گفت: در شهریورماه سال ۹۷ عملیات جدول گذاری ۱۵۰۰ متر از خیابان های شهر یاسوج انجام گرفت.

وی بیان کرد: با اتمام پروژه های جدول گذاری در دست اقدام، میزان جدول گذاری ها تا دو نیمه آبان به ۱۰ هزار متر خواهد رسید.

مقدم تصریح کرد: با انجام این عملیات در زمستان مردم مشکلات کمتری خواهند داشت.

نستهن مقدم گفت: جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مناطقی از جمله اکبرآباد و محمودآباد و مناطق کمتر توسعه یافته شهر یاسوج از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه معابر و جداول شهر یاسوج فرسوده است، بیان داشت: شهر یاسوج نیازمند ساماندهی اساسی در این زمینه است چرا که متاسفانه در سالیان گذشته به این موضوع توجه چندانی نشد.

وی تاکید کرد: پیش از این طرح جامعی از نیازهای اساسی شهر یاسوج در بحث جداول، معابر و آسفالت تهیه شد و به همراه برآورد مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری جهت مساعدت ای لازم ارسال شد.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه هم اکنون شهر یاسوج علاوه بر ارائه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر ۱۳۵ هزار نفر در محدوده خود، مشغول خدمات دهی به جمعیت حدود ۴۰ هزار نفری در مناطق و روستاهای حاشیه این شهر است، ابراز داشت: شهر یاسوج نماد و پیشانی استان و متعلق به تمام مردم استان است و که لازم است از سوی شورای برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =