ایسنا نوشت:هتل‌های سه راس مثلث گردشگری کشور یعنی استان‌های یزد، فارس و اصفهان تا 25 اسفندماه سال‌جاری به گردشگران 10 تا 30 درصد تخفیف می‌دهند .

 «محمدرضا نصیری» سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این خصوص گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ «مثلث طلایی گردشگری» که بین جامعه هتلداران استان‌های فارس، یزد و اصفهان منعقد شده است، مردم این سه استان تا پایان سال جاری برای رزرو هتل در هر کدام از استان‌های فارس، اصفهان و یزد از تخفیف 10 تا 30 درصدی برخوردار می‌شوند .

وی با بیان این که به دلیل نزدیک شدن به فصل زمستان درصد اشغال هتل‌ها کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: از فرصت زیبایی فصل پاییز و جاذبه‌ها و تفریحات زمستانه در استان‌های کشور به خوبی استفاده نمی‌شود و همین امر سبب می‌شود که تنها در فصل‌های بهار و تابستان جذب گردشگر داشته و هتل‌ها در دیگر ایام سال با کمترین میزان رزرو روبه‌رو باشند .

نصیری در ادامه توسعه صنعت هتلداری را از زیرساخت‌های مهم صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: ایجاد واحدهای اقامتی در سطوح چهار و پنج ستاره و طرح توسعه آنها و همچنین ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در سال‌جاری است.

این مسئول در پایان از ساخت پنج هتل پنج ستاره در شهرستان‌های اردکان، میبد و یزد خبر داد و تصریح کرد: بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، بافت تاریخی شهر یزد و مجتمع‌های خدمات رفاهی که به گردشگران داخلی و خارجی استان کمک می‌کند نیز در دستور کاری قرار گرفته است .

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =