مدیرآموزش و پرورش بهشهر گفت: اردوی کار در تابستان جهت مهارت افزایی و مهارت آموزی با حضور دانش آموزان هنرستانهای چمران، علی اکبرحسنی و لندی در مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر و سایر مؤسسات برون سپاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران؛ «قربانعلی اصغری» در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان بهشهر ضمن اعلام حضور 500 هنرآموز هنرستانهای بهشهر در دوره کارورزی و کارآموزی در تابستان امسال، افزود: هدف آموزش و پرورش از تشکیل هنرستانها و رشته های مهارتی تامین نیروی کار ماهر است که با توجه به بحث کارآموزی، کارورزی و اهتمام ویژه در این خصوص هدف مورد نظر محقق خواهد شد.

وی در ادامه افزود : اگربرنامه ریزی های لازم و اساسی برای انجام این فعالیت ها در مدارس طرح ریزی شود زمینه بسیاری از مشکلات شغلی و کار و فعالیت هنرجویان بعد از فراغت از تحصیل مهیا می شود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر اظهار کرد: اردوی کار در تابستان جهت مهارت افزایی و مهارت آموزی با حضور دانش آموزان هنرستانهای چمران ، علی اکبرحسنی و لندی در مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر و سایر مؤسسات برون سپاری برگزار می گردد.

اصغری در پایان با تاکید بر اجرای طرح کارورزی و کارآموزی به صورت رایگان در تابستان امسال خاطرنشان کرد : در رشته‌های مختلف دانش‌آموزان با اصول فنی کسب و کار آشنا می‌شوند و شیوه‌های کار با امکانات فنی را می‌آموزند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =