کاهش حوادث و دستیابی به حادثه صفر ، با تبلور فرهنگ ایمنی در معنا و رفتار کارکنان حاصل می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شـرکت تـوزیع بـرق استان در دومین نشست کمیته عالی ایمنی با بیان این مطلب اظهار داشت : تلاش ما همواره می باید بر این پایه استوار باشد که فرهنگ ایمنی را در رفتار همکاران به صورت عملی نهادینه سازی نموده و آن را در شرکت جاری و ساری کنیم .
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با عنوان این که در شرکتی ارائه خدمات می نمائیم که با شبکه های برق سرو کار داشته و مدام در معرض خطرات برق گرفتگی هستیم گفت: هر فرد مسئول ایمنی خود است و نظارت مستمر و لایه ای و تذکرات مستمر سرپرستان ، مسئولان و دست اندرکاران ایمنی ، در کاهش حادثه ها اثر گذار می باشد.
وی تصریح کرد : در تمام لحظات و ساعات کاری باید در نظر داشته باشیم که در یک محیط جدی و عملیاتی خدمت رسانی می نمائیم و استفاده دقیق ، به موقع و به جا از ابزار کار ایمنی فردی و گروهی ، از حوادث احتمالی پیشگیری می نماید.
رئیس کمیته عالی ایمنی شرکت با اشاره به این که یکی از نقاط آسیب پذیر قشر برق کار ، عادت به خطرات است یادآور شد : جدی بودن در اجرای امور و باور به کار ، مانع از بروز حادثه می گردد .
مهندس موسوی زاده خاطر نشان ساخت : همت خود را باید به کار بسته تا حرف و شعارمان را به رفتار تبدیل نموده و تعهد در کار ، بخشی از فرآیندی است که کاهش حادثه و نتیجه عملی آن حادثه صفر را در پی خواهد داشت .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =