ایلنا نوشت: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اتمام پروژه قطار شهری، گفت: ایجاد مشارکت بخش خصوصی در کنار حمایت دولتی در تسریع اجرای پروژه موثر است.

محمدجواد کولیوند ضمن بازدید از پروژه قطار شهری کرج، اظهار داشت: در صورت واگذاری بهره برداری از ایستگاه های مترو به بخش خصوصی، رقابت ایجاد می‌شود و این موضوع نقش بسزایی در پیشرفت کار خواهد داشت.
وی اضافه کرد: باید صورت مسئله را بدانیم چرا که اگر در مسیر غلط گام برداریم به پاسخ مناسب دست نیافته و خروجی مثبتی دریافت نخواهیم کرد.
کولیوند، با بیان اینکه ما نتوانستیم با مدیریت صحیح از توقف کار جلوگیری کنیم، تاکید کرد: شورا باید برای نجات شهرداری از بحران کمبود بودجه سراغ کمک های استانی برود.
این مسئول در ادامه بر اصلاح قرارداد پروژه تاکید کرد و گفت: بودجه مورد نیاز پروژه قطار شهری فراتر از میزان تعیین شده در قرارداد است و این تفاوت بودجه باید اصلاح شود.
کولیوند تصریح کرد: باید راهکاری برای نحوه تامین بودجه پروژه اندیشیده شود تا بتوانیم سریع تر این امکان ارزشمند حمل و نقل را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانا A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    1 1
    چرا کسی به فکر مترو اسلامشهر نیست؟ مگه از ایستگاه آزادگان تا اسلامشهر چقدر راهه؟ بخش عمومی و خصوصیش فرق نمیکنه آستین همت و هر کی بزنه بالا مردم دعاگوش هستن