این روزها صنعت گوشی‌های هوشمند در وضعیت «اوج و بدون تغییر» قرار دارد و به قولی تمام پیشرفت‌های سخت‌افزاری موردنظر کاربران به ثمر نشسته است.

 

به گزارش خبرآنلاین، روزهای رقابت میان سازندگان برای نصب بهترین سخت‌افزار به سر رسیده است و بسیار از گوشی‌های روز دنیا، بهترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های موردنظر را در خود جای‌داده‌اند. اغلب پرچم‌داران بهترین دوربین را داشته و ویژگی‌های نرم‌افزاری مشابه دارند و کاربران تفاوت عمده‌ای را میان آن‌ها مشاهده نمی‌کنند. {لینک}

حتی برخی گوشی‌های میان رده دست‌کمی از گوشی‌های پرچم‌دار و گران‌قیمت بازار ندارند و مردم گوشی خود را ارتقاء نمی‌دهند مگر اینکه مالک یک گوشی متفاوتی شوند که سال‌ها برایشان عمر کند و هر زور نیز آپدیت شود.

با توجه به اینکه کاربران دنبال امنیت و طول عمر بالای دستگاه هستند، ال‌جی در استراتژی جدید خود روی این اهداف تمرکز کرده تا با ارائه به‌روزرسانی‌های موردنظر کاربران و بهبود پشتیبانی فنی از مشتری بتواند بازار خود را حفظ کند.

این کمپانی کره‌ای با راه‌اندازی مرکز آپدیت نرم‌افزاری در کره با هدف توسعه و به‌روزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی روی گوشی‌های خود اولین گام را در این زمینه برداشته است. ال‌جی در بُعدی وسیع، سرمایه‌گذاری سنگینی روی هوش مصنوعی کرده تا با نصب آن روی تمامی محصولات مدرن خود بازار را به‌سوی خود بچرخاند.

مرکز مذکور همچنین وظیفه پاسخگویی سریع به درخواست‌های مشتری را دارد تا با تحلیل فیدبک کاربری، محصولات خود را توسعه دهد.

بنابراین کاربران ال‌جی با استراتژی جدید می‌توانند روی عمر بیشتر گوشی خود سرمایه‌گذاری مطمئنی کرده و با دریافت 24 ماه گارانتی کامل روی پرچم‌داران عرضه‌شده، با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنند.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =