ثبت نام برای سیر مطالعاتی اندیشه امام موسی صدر در فصل تابستان

سیر مطالعاتی آثار و اندیشه امام موسی صدر با محوریت کتاب انسان آسمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دوره‌های جدید سیر مطالعاتی اندیشه امام صدر به مطالعه گفتارهای او درباره حضرت علی (ع) در فصل تابستان می‌پردازد.

دوره‌های سیر مطالعاتی که با هدف معرفی اندیشه‌ امام موسی صدر از سال ۱۳۹۱ آغاز و با استقبال طلاب، دانشجوها و طیف‌ها و گروه‌های مختلف سنی مواجه شده است، پیش از این به شکل دوره‌هایی در ۳ سطح، از آسان به مشکل و با طبقه‌بندی موضوعی، تنظیم شده بود.

اکنون دوره جدیدی از سیرمطالعاتی آثار و اندیشه امام موسی صدر به شکل کتاب محور در مؤسسه طراحی شده که اولین دوره آن در مرداد ماه و دومین دوره در شهریور ماه برگزار می‌شود.

در این دوره ‌ها که به شکل فشرده و با حضور و راهنمایی دکتر عادل پیغامی و مهدی فرخیان برگزار خواهد شد، گفتارهای امام موسی صدر با موضوع حضرت علی(ع) که در کتاب انسان آسمان منتشر شده، مطالعه و بررسی می‌شود.

هزینه شرکت در این دوره‌ها ۳۰۰۰۰ تومان است و دانش‌آموختگان در پایان این دوره گواهی تکمیل دوره دریافت خواهند کرد.

دوره اول در ۳ جلسه ۲ ساعته روزهای سه شنبه، ۲۳ و ۳۰ مرداد و ۶ شهریور ساعت ۱۷ تا ۱۹ و دوره دوم در یک جلسه ۶ ساعته، پنجم شهریور ماه ساعت ۱۴ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

هزینه شرکت در این دوره‌ها ۳۰۰۰۰ تومان است و دانش‌آموختگان در پایان این دوره گواهی تکمیل دوره دریافت خواهند کرد.

جلسات دوره در محل مؤسسه واقع در میدان هفت تیر ، بالاتر از مسجد الجواد ، کوچه شهید عبدالکریم شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲؛ تلفن: ۰۲۱88494162 تشکیل می‌شود.

ثبت نام به صورت اینترنتی و از سایت فروش آنلاین مؤسسه است و علاقه‌مندان برای ثبت نام از طریق این لینک می‌توانند اقدام کنند.

/۶۲۶۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AE ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 1
    مرد بقال از من پرسید چند من خربزه می خواهی من از او پرسیدم دل خوش سیری چند