رامبد جوان در برنامه شب گذشته «خندوانه» به تصمیم احساسی مردم در رای دادن به کمدین گروه او و فرهاد آییش واکنش نشان داد و این تصمیم را دارای تبعات منفی دانست.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه شب گذشته «خندوانه» به اعلام نتایج مسابقه «خنداننده شو» اختصاص داشت و در پایان چهار شرکت کننده مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که در این میان رقابت آیت بی‌غم و وحید رحیمیان که حواشی زیادی را داشت به انتخاب رحیمیان از سوی مردم و حذف بی‌غم ختم شد.

رامبد جوان پس از این نتیجه، درباره تصمیم احساساتی مردم گفت: «تبریک می‌گویم به آیت، زیرا که معتقدم اجرای بسیار خوبی داشت. ضمن آنکه ما باید شاهد باشیم بچه‌ها چه مسیری را طی می‌کنند. من به خندوانه ای هایی که برنامه را می بینند حرفی می خواهم بزنم، باید فرق بگذاریم بین کسی که کاری را می‌تواند صفر تا صد انجام دهد و کسی نمی تواند. ما مسابقه می دهیم، زمانیکه من به پیش آیت رفتم و از او تعریف کردم را همه مربی‌ها در زمان مشخصی باید انجام داده و از یارشان تشکر کنند و برای رقیبش آرزوی موفقیت کنند.

همه شرکت کننده ها بچه‌های خندوانه هستند و من فقط می‌خواهم به مسابقه گرما ببخشم، ضمن آنکه همیشه گفتم من عاشق رقابت و مسابقه هستم. ما با هم خیلی در این برنامه حرف زدیم، حمایتی که از وحید رحیمیان شد، این را بگویم که وحید مثل بچه و برادر من است. حمایت احساساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد. بچه‌ها یاد می‌گیرند که می‌شود مسئولیت را قبول نکرد و تا آخر انجامش نداد ولی در پایان به نتیجه خوب رسید و طوری رفتار کرد که طرف مقابل را با احساسات متقاعد کنیم. این برای ما تنبلی و نجنگیدن به همراه می‌آورد.

خواهش می‌کنم که این را به بچه‌هایمان یاد ندهیم، حال که تصمیمی که گرفتیم وحیدی که کارش را تمام نکرد در مسابقه باشد و آیتی که کارش را کامل انجام داد حذف شود و با احساسی کردن فضا از زیر بار مسئولیت خودش را رها کند این را حمایت نکنیم.»

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش استقلالی RU ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    چه خودشون تحویل میگیرن با این برنامه دوزاری شون
    • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
      31 20
      از سال 83 tv نمی بینم حیف برق حیف وقت حیف گوش حیف چشم حیف مغز
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    خوب شد حال رامبد گرفته شد
  • هموطن A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    درست گفت . . . با احترام به همه شرکت کنندگان . اینکه خیلی از کارهامون جنبه احساسی داره که اصلا جای تردید نیست . از سیاسیون مون بگیر تا ورزش و . . .
  • پدرام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    آقای جوان،روی سخنم با شماست. ای کاش زمانی که مردم به هم گروهی دیگر شما یعنی محمد جواد حسینی احساسی رای دادند نیز همینگونه واکنش نشان می دادید.اما آن زمان مساله را از زاویه ای دیگر دیدید. سوای این حرف ها،فرض می کنیم‌ مردم احساسی رای دادند و اشتیاه کردند.بگذارید مردم در برنامه شما بعضی چیزها را تجربه و تمرین کنند.انتثاد کردن از مردم و از دست دادن مخاطب نه برای شما مفید است نه برای مردم.لذا از مردم عذر خواهی کنید.
  • فرزاد IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    آقای رامبد جوان حرف شما کاملا بی منطق است. اصل در این مسابقه خنداندن مردم است که رحیمیان خیلی بهتر از آیت بی غم انجامش داد. حالا اینکه شما دوست دارید نفر خودتون بیاد بالا موضوع دیگری است اما در استندآپ قطعا و یقینا رحیمیان بهتر از بی غم بود.
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    یکی از بی ادبانه ترین و غیر مردمی ترین رفتارهای رامبد جوان.واقعا زشت و خجالت دار بود.رای مردم رو به تمسخر گرفت
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    85 68
    متاسفانه متاسفانه متاسفانه ما ایرانی ها بسیار جوگیر و احساساتی هستیم و میشه گفت در این زمینه هوش هیجانی بسیار پایینی داریم و قادر نیستیم در موقعیت های عاطفی و احساسی، منطقی فکر کنیم. ما می تونستیم در این رقابت به کسی که کارش رو استاندارد و صحیح انجام داد رأی بدیم و در عین حال از وحید هم حمایت کنیم و اون رو تنها نذاریم و اصولا چرا باید برای حمایت کردن از وحید آیت رو قربانی کنیم؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    38 61
    ممنون از رامبد جوان که در این وانفسای فرهنگی سعی در بالابردن سطح فرهنگ و تفکر مردم داره...
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    52 10
    ... شايد تعريف وتمجيد بيش از حد شما نتيجه عكس داده لطفا بزاريد خود بينندگان در خصوص اجراي بچه ها نظر بدن . آيت يه جوري مصنوعي بود .
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    43 20
    رای گیری های خندوانه، مشتی است نمونه خروار و برخورد جامعه ایرانی رو با کسانی که درست کار کردند و می کنن و زحمت میکشن نشون میده. لذا این اشخاص زحمت کش مجبور میشن با فرار مغزها بشن یا به گوشه عزلت رانده بشن و فضا رو همین مردم برای بی سوادها و کم کارها باز میکنند. بعدش همین مردم گلایه میکنن چرا بعد از 2500 سال هنوز جهان سومی باقی موندیم.
  • امیر A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    42 10
    جناب رامبد جوان واقعا برای شما باید تاسف خورد که در منتهای تظاهر به منطق و فهم در اوج بی ننطقی و کج فهمی سیر میکنید. برادر شماداحساساتی شدید که قواعد مسابقه را زیر پا گذاشتید وا جازه اجرای دوباره به آن دوست عزیز را دادید و مردم با فهم و قلب خود ایشان را انتخاب کردند . چرا مردم را متهم می کنید .
  • کوروش IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    47 26
    اشتباه نکنید جناب رامبد جوان. اتفاقا" رای مردم کاملا" هوشمندانه و درست بود. مردم هرجا بفهمند حقی از کسی ضایع شده، به موقع و به درستی عکس العمل نشون میدن و از کسی که حقش ضایع شده حمایت میکنند. شما هم بهتره بجای اینکه قیافه حق به جانب بگیری، بهتره پیام مردم رو دریافت کنی و برای آینده خودت بکار بگیری.
  • رضا IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    8 80
    مطمئن باشید از قبل پیش بینی شده و طبق برنامه بود رحیمیان چون خودش از قبل مقابل آیت بازنده می دید این نقشه را پیاده کرد تا با کمک گرفتن از احساسات مردم رای جمع کند چون این نقشه قبلا هم برای یک شرکت کننده دیگه جواب داده بود....متاسفانه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    37 18
    آقای جوان مردم خودشان بهتراز شما تشخیص میدهندبه چه کسی رای بدهند.مردم ما عادت کردند همیشه دست ضعیف روبگیرند واین یک افتخار
  • سعید A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    35 13
    توی اون مسایقه به صورت فعالانه برای تضعیف روحیه رحیمیان و رای نیاوردنش تلاش شد حتی مربی خودش به جای این که موقع مسابقه ازش حمایت کنه بیشتر از هر فردی تخریبش کرد میتونست جلوی دوربین حداقل خوردش نکنه ولی آقای آییش تقریبا تمام شاگرداشو تو تمام مراحل فقط کوبید به نظر من رای عادلانه بود، حداقل برای مقابله با بی عدالتی شدیدی که به نفع آیت شکل داده بودین بود. رامبد جوان به جای این که روی اجرای آیت تاکید داشته باشه همش روی روستایی بودنش تاکید داشت و سعی میکرد از این طریق احساسات مردمو تحریک کنه
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    26 32
    به نظر من حرفهاش درست بود، ما احساسی و قبیله ای رفتار میکنیم. طبق استانداردهای یک اجرا، فراموش کردن، دست و پا گم کردن، هول شدن، تپق زدن همه امتیاز منفی داره. چرا از روی لج بازی با یک نفر یا حال گیری از یک نفر دیگه، رای خودمون و سطح سلیقمون رو پایین میکشیم؟ وحید موفق نبود، آیت موفق بود، مردم با رامبد لج کردن، مردم احساسی شدن، آیت رفت، وحید موند
  • حسین A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    13 11
    رامبد جان دوست داریم .ولی خب احساسات هم بخشی از تصمیمه، همون جور که وقتی میری در یک مغازه چیزی بخری بد اخلاقی شخص رو که می بینی. دیگه به اون مغازه بر نمی گردی . اجازه بده مردم احساسات رو هم دخیل کنن در تصمیماتشون.من هم به آیت رای دادم ولی خب نتیجه چیز دیگری شد این که ذهن مردم طنز فاخر رو از لودگی تشخیص نمی دن اون کم کاری تو هست در قاب تلوزیون بنظرم تلاشت رو بیشتر کن که مردم یه سطح خودشون رو بالا بکشن به هر چیزی تن به خندیدن ندن . الان کشور روی هواست مردم جک می گن و می خندن . دقیق مثل آقای همساده که دزد اومده خونشون اون داره با خنده و مزاح تعریف می کنه .
  • سینا IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    21 55
    حق با رامبده. کاری که وحید کرد کاملا هماهنگ و عمدی و برنامه ریزی شده بود تا از طریق به بازی گرفتن احساسات مردم و مظلوم نمایی، رای جمع کنه که چون از مردم احساسی ما شناخت داشت موفق هم شد و الا بی غم به مراتب پخته تر و باسوادتر و جذاب تر است.
  • یاشار A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    56 17
    بنده به وحید رای دادم و علت آن هم این بود که از همان اجرای نصفه و نیمه وحید بیشتر خندیدم تا اجرای کامل آیت . آیت کمدی اجرا نکرد . رامبد جوان هم حق ندارد به دو میلیون نفر اهانت کند. اگر رای مردم است باید بپذیرد.
  • یاشار A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    52 17
    رامبد جوان اگر به خاطر این اهانت به رای دهندگان عذر خواهی نکند مخاطبان زیادی را از دست خواهد داد. ایشان بسیار بی ادبانه و از موضع قدرت با مردم صحبت کردند و فراموش کردند که تمام اعتبار یک برنامه به مخاطب است.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    59 12
    آقا من از استنداپ آیت خوشم نیامد به وحید رای دادم این کجاش احساسیه ....
    • مصطفی A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
      17 1
      والا بخدا رای من هم همین بود، خوب من از اجرای آیت خوشم نیومد و اصلا برام خنده دار نبود، این جرمه آقای جوان؟
    • بی نام A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
      0 0
      اگر فیلم تلقین با بازی دیکاپریو رو دیده بودید کاملا متوجه موضوع استنداپ ایت میشدید . ایت یکی از مفهومی ترین و قوی ترین استنداپ های خودشو انجام داد. ولی وحید حالا به هر دلیلی کم اورد . به نظرم در حقش ظلم شد با رای دادن بهش . چون با بخت بعدی ضربه بدتری ز نظر احساسی میخوره .
  • بی نام US ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    47 4
    وقتی محمدجواد اول شد در حالیکه همین وحید و ناصر محبی بهترین اجراها رو داشتن چرا چیزی نگفتی؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    28 9
    ازهمان اول ازایت بی غم بسیارطرفداری مشدواین هویدابودمردم هم ناراحت شدند
  • امیر DE ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    33 7
    رامبد میدونست که وحید احساسی و ترکوندش ولی وحید در اجرای دومش که با نامردی رامبد توجیه میشه ثابت کرد که یک نابغه است در برابر آیتی که خوب بود، رامبد به جای نصیحت مردم خودت رو اصلاح کن
  • sadegh A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    2 10
    یه حقیقت تلخ اینه که ما ایرانی ها هیچ وقت نمیتونیم درست و منصفانه رای بدیم ، از رای دادن تو برنامه نود و خندوانه گرفته تا رای دادن به رییس جمهور و نماینده مجلس همیشه اشتباه رای میدیم
  • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    6 1
    فرافکنی رامبد جوان مفهوم استنداپ رو نمیدونه الکی میپره وسط...
  • قاسم IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    6 2
    بابا یکی از یکی بدتر بود اجراشون
  • ستار DE ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    8 1
    باسلام البته مردم به پاکی و صاف بودن آقای رحیمیان رای دادند ضمن اینکه آقای بی غم هم خوب اجرا کرد ولی وحید واقعا با نمک اجرا کرد اما هل شدن وحید به نظر من باعثش آقای جوان بود که فقط میخواست این بچه رو با حرکت های متکبرانه اش تحقیر و خردش کنه.
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    این متنش براخودش نبود