روایت کاوه خداشناس از حضور متفاوتش در «پدر»/ برگ برنده این سریال جو دوستانه پشت صحنه است

کاوه خداشناس درباره کاراکتر جدیدی که به زودی او را در قالب آن در قاب تلویزیون خواهیم دید، توضیح داد و از همکاری لذتبخش با دیگر بازیگران این مجموعه گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «پدر» که با طرح و فیلمنامه‌ای از حامد عنقا در زمستان سال گذشته کلید خورد، بنا بود در ماه مبارک رمضان به عنوان سریال ویژه شبکه دو روی آنتن برود اما با تغییرات کنداکتور این شبکه، در نوبت نمایش ماند.

کاوه خداشناسT بازیگر سینما و تلویزیون که در این مجموعه به کارگردانی بهرنگ توفیقی شخصیتی به نام محسن را مقابل دوربین برده است، در گفتگو با خبرآنلاین درباره ایفای نقش در سریال «پدر» گفت: «اتفاق خوبی که با شخصیت محسن برایم رخ می‌دهد این است که متفاوت از نقش‌هایی است که تماشاچی تا به حال مرا با آنها شناخته و برایش تعریف شده‌ام. این شخصیت در سریال «پدر» خط قصه جالب و رنگ منحصر به فرد خودش را دارد البته بنا به دلایلی، در آخرین گفتگویی که با آقای عنقا داشتم قصه‌ای که برای این کاراکتر در نظر گرفته شده بود حذف شده است.»

او افزود: «در قسمت‌های پایانی سریال یکی از ویژگی‌های شخصیتی محسن برای تماشاچی فاش می‌شد و با خودش شوکی به همراه می‌آورد اما با صلاحدید آقای عنقا این بخش حذف شده است. البته این بخش‌ها مربوط به 5 یا 6 قسمت پایانی سریال می‌شود اما مخاطبانی که با شکل روایت قصه‌های عنقا آشنا هستند می‌دانند تا آخرین قسمت آثار او پر از اتفاقاتی است که می‌تواند برای تماشاچی، عجیب، هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی باشد. یکی از وجوه شخصیت محسن که قرار بود جزو شوک‌های قسمت‌های آخر باشد نیز مربوط به همین نوع روایت قصه بود.»

بازیگر «خداحافظ رفیق» یادآور شد: «محسن مجموعه‌ای از اتفاقات را با خودش به داستان «پدر» می‌آورد و در قصه حد واسط بین اتفاقات خانوادگی حاج علی و مسائل مربوط به کار و کارخانه است.»

خداشناس در ادامه بیان کرد: «وقتی ابتدا به ساکن با محسن و ظاهر او مواجه می‌شویم، جمع بندی از شخصیت او در ذهن‌مان شکل می‌گیرد اما هرچه قصه جلوتر می‌رود، می‌فهمیم با آدم دیگری طرف هستیم و جهان دیگری پشت ظاهر و نقابی که او به صورت دارد، پنهان است. این موضوع جزو جذابیت‌های قصه و کاراکتر او است.»

او همچنین تصریح کرد: «پس از اتفاقاتی که برای پسر خانواده می‌افتد، خیلی از بارها به دوش محسن به عنوان کسی که داماد و امین خانواده است، گذاشته می‌شود اما در ادامه می بینیم که حضور او شکل دیگری به خودش می‌گیرد.»

بازیگر «برادر»، سریال جدید خود را حاصل نخستین همکاری‌اش با بهرنگ توفیقی و حامد عنقا معرفی و اظهار کرد: «در این کار با بازیگرانی از جمله مهدی سلطانی درجه یک و لعیا زنگنه بی‌نظیر همبازی هستم و دیگر بازیگران از جمله آقایان مسعود فروتن و بیژن امکانیان صمیمی و دوست داشتنی هستند.»

خداشناس تاکید کرد: «این را صادقانه می‌گویم که این فضای صمیمی به خاطر کاربلدی و آرامش بهرنگ توفیقی است که سر صحنه با رفاقت و صمیمیت حاضر می‌شود. این موضوع برگ برنده یک اثر در این روزگار است که جو پشت صحنه آن تا این حد در آرامش و دوستانه است. به همه خسته نباشید می‌گویم که چند ماه خیلی سخت و فشرده داشتند که می‌توانست کار را طاقت فرسا کند اما باید به همه دستمریزاد گفت که با وجود این حجم از خستگی خم به ابرو نیاوردند.»

این بازیگر با اشاره به اینکه پخش رمضانی سریال انگیزه زیادی بین همه به وجود آورده بود اما این اتفاق از «پدر» دریغ شد، در پایان گفت: «با این وجود همه عوامل در ساعات کاری بالا بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا کار قابل قبول و با کیفیتی ارائه بدهند و امیدوارم که همه چیز دست به دست هم بدهد تا شاهد بهترین نتیجه باشیم.»

ساخت سریال «پدر» که بنا بود در ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 30 تا 32 دقیقه‌ای روی آنتن برود، پس از منتفی شدن پخش رمضانی، با فراغ بال بیشتری پیگیری شد و اکنون 30 قسمت 45 دقیقه‌ای دارد.

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ «پدر» است و مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ریحانه پارسا، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان بازیگران آن هستند.

این سریال از هفته آینده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =