ایلنا نوشت:‌سخنگوی حزب اعتماد ملی از تعیین ۱۰ نفر از روسای کمیته‌های این حزب خبر داد و تاکید کرد: بر اساس اساسنامه نیازی به رای‌گیری کمیته‌ها و شاخه‌ها نبود ولی الیاس حضرتی به این جهت که نظر شورای مرکزی را هم داشته باشد، روسای ۱۰ کمیته و ۱۰ شاخه را در معرض رای‌ شورای مرکزی گذاشت.

اسماعيل گرامي‌مقدم، درباره جلسه امروز شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: جلسه امروز، هفتمین جلسه شورای مرکزی بود که با حضور ۴۲ نفر از اعضا به ریاست الیاس حضرتی برگزار شد. حضرتی به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی جلسه را راس ساعت ۹ صبح آغاز کرد.

وی با اشاره به نطق سیدرضا نوروززاده اظهار داشت:‌ نوروززاده گزارشی از حوزه اقتصادی و نوسانات ارز و حوزه‌ صادرات و واردات و مشکلاتی که کشور به آن دچار شده است را ارائه داد. همچنین تحلیل اقتصادی درباره بسته اقتصادی دولت و بررسی نقاط ضعف و قوت آن هم از دیگر محورهای گزارش ایشان بود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: حسین کروبی دیگر ناطق این جلسه بود که که درباره اخباری که پیرامون حصر وجود داشته است، توضیحاتی را ارائه داد. در هفته‌های گذشته شاهد اخباری بودیم که حصر به‌‌‌‌زودی برداشته خواهد شد اما روشن شد که این مسئله واقعیت نداشته است. حسین کروبی در نطق خود به سلامت حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی هم اشاره کرد و توضیح داد که وضعیت حال ایشان از نظر جسمی و روحی بسیارخوب است.

گرامی‌‌‌مقدم ادامه داد: حسین کروبی در بخشی از صحبت‌های خود به سخنان حجت‌‌‌‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی اشاره کرد که گفته است هم اصلاح‌‌‌طلبان و هم اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی باید اتحاد خود را حفظ کنند و همگی در راستای وحدت و انسجام ملی تلاش کنند.

وی درباره دیگر تصمیمات این جلسه تصریح کرد: بعد از اتمام سخنرانی‌ها، سه دستور را جلسه داشتیم که اولین آن مربوط به آیین‌‌‌نامه‌های کمیته‌‌ها و دفاتر بود که شورای مرکزی بر اساس مصوبه قبلی خود این را مجددا به کمیته اجرایی ارجاع داد. در حقیقت، هر آنچه را که کمیته اجرایی تصویب کرد، همانند مصوبه شورای مرکزی است و در صورتی که اعضا پیشنهادی درخصوص اصلاح آیین‌نامه‌ها داشتند می‌توانند به کمیته اجرایی ارسال کنند تا نظر آن‌ها تامین شود.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: دستور دیگر معرفی و تعیین ۱۰ نفر از روسای کمیته‌های حزب اعتماد ملی بود. حزب اعتماد ملی دارای ۱۰ کمیته مصوب بوده که این ۱۰ کمیته امور اجرایی حزب را برعهده دارند. در واقع، روسای ۱۰ شاخه حزب اعتماد ملی از طرف حضرتی به شورای مرکزی معرفی شدند و شورای مرکزی هم رای خود را درباره آنان اعلام کرد.

گرامی‌مقدم یادآور شد:‌ بر اساس اساسنامه نیازی به رای‌گیری کمیته‌ها و شاخه‌ها نبود ولی آقای حضرتی به این جهت که نظر شورای مرکزی را هم داشته باشد، روسای ۱۰ کمیته و ۱۰ شاخه را در معرض رای‌ شورای مرکزی گذاشت.

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =