۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰

احمد ناصری گفت: ۲۳ درصد فضای آموزشی شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر دونوبته هستند در حالی که این میانگین در کشور ۱۷ درصد است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در دیدار با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل ۱۹ منطقه و ناحیه آموزشی داریم که در این مناطق و نواحی ۲۳۳ هزار دانش‌آموز در قالب ۳ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی و بیش از یک هزار و ۹۰۰ ساختمان احداث شده مشغول تحصیل هستند.

وی به وجود ۱۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس، ۱۹ هزار پرسنل شاغل و ۱۵ هزار بازنشسته در مجموعه آموزش و پرورش استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: ما در سه شهرستان اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر با افزایش جمعیت دانش‌آموزی روبرو هستیم به طوری که در این سه شهرستان ۲۳ درصد فضاهای آموزشی دونوبته مدیریت می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل به هماهنگی بی‌نظیر آموزش و پرورش استان اردبیل با نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و افزود: این هماهنگی و همدلی سبب شده تا در حوزه ساخت و ساز مدارس با بهترین شرایط روبرو باشیم.

ناصری به اقدامات خوب انجام شده در بخش استانداردسازی سیستم گرمایشی و همچنین ضرورت جذب اعتبار برای خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در حوزه تخریب و بازسازی واحدهای آموزشی ما نیاز جدی به ترمیم و نوسازی دارند به طوری که کارهای خوبی نیز در این حوزه با جذب اعتبارات در سال‌های اخیر انجام شده است.

وی بیان کرد: در مجموع دستگاه تعلیم و تربیت استان اردبیل در همه بخش‌ها روند رو به رشدی دارد به طوری که با کسب ۹۶ درصد امتیاز در شاخص‌های سی و دوگانه در سطح کشور بعد از کرمان در جایگاه دوم قرار گرفته است به طوری که در استان اردبیل نیز در بین دستگاه‌های اجرایی برتر قرار داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =