حضور خادمان حرم رضوی در اصفهان/ اجرای برنامه در ۱۵  کشور خارجی

به گزارش مهر، سرپرست کاروان زیرسایه خورشید در اصفهان گفت: در ایام دهه کرامت این کاروان علاوه بر نقاط مختلف ایران برنامه‌هایی در ۱۵ کشور آسیایی و اروپایی نیز دارد.

 محمد فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اصفهان اظهار داشت: در ایام دهه کرامت از تولد حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید علاوه بر نقاط مختلف ایران برنامه‌هایی در ۱۵ کشور آسیایی و اروپایی نیز دارند و پیروان ادیان دیگر نیز گاه در این برنامه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به شعار امسال این کاروان «هر چه دارم، از تو دارم، یا علی بن موسی الرضا(ع)» است، افزود: کاروان زیرسایه خورشید در ایام ولادت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان ۹ هزار برنامه فرهنگی را در یک هزار و ۵۰۰ نقطه از شهرهای ایران اجرایی می‌کنند.

بازدید از مناطق محروم و مراکز صنعتی و فرهنگی

سرپرست کاروان زیرسایه خورشید در اصفهان با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل ۴۰ عنوان است، ابراز داشت: بازدید از مناطق محروم، زندان‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز صنعتی، فرهنگی و غیره در برنامه کاروان زیر سایه خورشید قرار دارد.

وی با اشاره به قرعه کشی ۸۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای عموم مردم کشور ابراز داشت: شرایط ثبت‌نام شامل شماره‌گیری #۸* است و افرادی که بنا بر قرعه کشی زائر امام رضا (ع) می‌شوند به همراه چهار نفر از اعضای خانواده خود در طول اقامت در مشهد مقدس در مهماسرای رضوی سکونت داده می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =