مدیر یک بازار اجتماعی «با سلام» گفت: با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر کشور سعی کردیم با ایجاد یک بازار اجتماعی محصولات خرد را به مرحله فروش برسانیم و توانستیم یک هزار کسب و کار خرد را در یک بازار اجتماعی مجازی گرد هم آوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، محمد رضا آقایادر نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در قالب یک شرکت دانش بنیان در پی نشان دادن کسب و کارهای خرد و خانگی بودیم که از این طریق بتوانیم کار آفرینی های کوچکی که از دید عام مردم پنهان هست را به معرض نمایش گذاشته و با ایجاد یک بازار فروش مجازی  پل ارتباطی بین این کار آفرین ها و فروشندگان ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: از اواخر سال ۹۵ این بازار اجتماعی در دنیای مجازی شکل گرفت و تاکنون یک هزار کار آفرین کوچک در سراسر کشور عضو این بازار اجتماعی شدند.

مدیر  بازار اجتماعی «باسلام» ادامه داد: بسیاری از برندهای معروف روزی یک کسب و کار خرد بودند و با تلاش و ایجاد بازار فروش توانستند به این مرحله برسند .

وی با بیان اینکه در تمام کشورهای پیشرفته با بها دادن به کسب و کارهای خرد توانستند صنعت خود را بچرخانند، گفت: امروز اهمیت دادن به کسب و کارهای خرد بسیار پر اهمیت است زیرا که رویکرد ما تغییر درآمد از صنعت نفت است.

وی ادامه داد: تاکنون از طریق این بازار اجتماعی توانستیم ۲۰ هزار نوع محصول را در معرض دید عموم قرار دهیم.

بنیاد نخبگان استان اصفهان بدنبال دریافت مجوز بهداشتی محصولات بازار

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص کیفیت و سلامتی محصولات ارائه شده خریدار چگونه باید اطمینان خاطر داشته باشد، بیان داشت: با توجه به اینکه این بازار اجتماعی دارای مجوز است قرار دادن محصولات در چنین بازاری خود مستند و گواه بر سالم بودن ان است هر چند مدیر بنیاد نخبگان استان اصفهان بدنبال دریافت مجوز بهداشتی به تمام محصولات غذایی و بهداشتی در کسب و کارهای خرد است.

آفایا اعلام کرد: در روستاها فرهنگ‌های اصیل کسب و کار وجود دارد و این در صورت خالی شدن است که با شکل‌گیری این کسب و کارها جمعیت به روستاها بر می‌گردد.

کارآفرین نیاز به هنرمندی و روحیه جنگجویی دارد 

وی بیان داشت: کارآفرین نیاز به هنرمندی و روحیه جنگجویی دارد تا موفق شود، در شروع کار شکست‌هایی برای ما وجود داشت اما از آن‌ها ناامید نشدیم،‌ برای غرفه‌دارها هم شرایط به همین شکل است،‌ از جوان 17 ساله تا خانم‌های سالمند در با سلام غرفه دارند.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی کسب و کارهای اینترنتی عنوان کرد: قانون معافیت مالیات قانونی خوبی است که در کشور ما وجود دارد و به کمک ما آمده اما با این حال یکی از چالش‌های فعلی ما دریافت مجوز و تعامل با دارایی است.

بازار اجتماعی با سلام

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =