رکوردشکنی طلایی سیامند رحمان در پاراآسیایی جاکارتا

سیامند رحمان ورزشکار اهل اشنویه با ثبت رکورد جدید در تاریخ بازی‌های پاراآسیایی، مدال طلای مسابقات جاکارتای اندونزی را در فوق سنگین وزنه‌برداری از آن خود کرد تا چهل‌وششمین طلای کشورمان بدست آید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقات وزنه‌برداری دسته فوق سنگین بازی‌های پاراآسیایی  ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی ظهر جمعه به وقت ایران با قهرمانی و نایب قهرمانی ورزشکاران ایرانی برگزار شد.

سیامند رحمان وزنه‌بردار اهل اشنویه ابتدا موفق شد، با مهار وزنه ۲۷۳ کیلوگرمی مدال طلای خود را قطعی کرد و سپس با مهار وزنه ۲۹۳ کیلوگرمی به رکورد قبلی‌اش رسید و وزنه ۲۹۵ کیلوگرمی را هم در حرکت سوم بالای سر برد تا رکورد بازی‌های پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود، ۲ کیلوگرم ارتقا دهد.

سیامند رحمان

منصور پورمیرزایی دیگر وزنه‌بردار کشورمان هم وزنه ۲۴۸ را بالای سربرد و مدال نقره را تصاحب کرد و وزنه‌بردار عراقی برنز گرفت.

گفتنی‌است رکورد جهانی این دسته با ۳۱۰ کیلوگرم در اختیار سیامند رحمان است که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بدست آمد.

با کسب طلای سیامند رحمان، تعداد طلاهای کاروان ایران در جاکارتا به ۴۶ رسید تا رتبه سوم همچنان در اختیار کشورمان باقی‌بماند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =