۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

تسنیم نوشت: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم بر لزوم پیگیری‌های بیشتر برای ۱۲۲ تن روغن هیئات مذهبی که از بازار و فروشگاه‌ها سر درآورده شده تأکید شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم ظهر امروز با حضور مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اظهار داشت: در چند روز گذشته تمام پیگیری‌های لازم برای تأمین لاستیک‌های استان قم انجام و حواله‌های دریافتی توزیع‌شده است.

لاستیک کامیون

امیر محمدی‌چهر افزود: مباشرانی که توانایی داشته از کشورهای دیگر مانند چین لاستیک‌های موردنیاز استان را تأمین کنند به ما اطلاع داده تا لاستیک‌های خود را آن‌ها با ارز اولیه وارد کرده و به بازار استان قم عرضه کنند.

در ادامه مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در رابطه با اخبار منتشرشده پیرامون سرنوشت 122 تن روغن حواله‌ای در استان قم اظهار داشت: مباشر این حواله فردی بوده که در عرضه غله در چندین استان کشور را به عهده داشته و تنها به استان قم روغن وارد نمی‌کند، این مباشر حواله‌‌ای از طرف اداره غله گرفته و در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع کرده است.

بهزاد رادمنش با اشاره به مشکلات کارخانه‌ها درزمینه بسته‌بندی محصولات ادامه داد: با توجه به گران شدن مواد اولیه بسته‌بندی کالا، کارخانه‌های تولید غله در بسته‌بندی‌های خود دچار مشکلاتی شده‌اند و همین امر سبب شده تا قیمت برخی از اقلام بالاتر شود.

64231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =