هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، با تشکیل کارگروه ملی «سازگاری با کم آبی» به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای سازگاری با کم آبی در مناطق مختلف کشور و اتخاذ تصمیمات مناسب، موافقت کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این کارگروه با مسئولیت وزیر نیرو و با عضویت رؤسای سازمان های برنامه و بودجه، حفاظت محیط زیست و وزرای جهاد کشاورزی، کشور و صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود.

تدوین اصول و مبانی توزیع کمبود آب بین مصارف مختلف، برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی های لازم برای انطباق الگوی کشت مناسب هر منطقه متناسب با شرایط کم آبی، پشتیبانی از تدابیر استان ها درخصوص جلوگیری از بروز مشکلات و تعارضات اجتماعی ناشی از کاهش منابع آب و گزارش‌گیری و نظارت بر عملکرد و پیشرفت برنامه ها در کارگروه های استانی با مسئولیت استانداران، از جمله اهداف تشکیل کارگروه یاد شده است.

بررسی قانون بودجه سال 97 مصوب مجلس در مقایسه با لایحه تقدیمی دولت

هیات وزیران در ادامه، به بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص نکات و تغییرات مهم قانون بودجه سال 1397 کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی در مقایسه با لایحه تقدیمی دولت پرداخت.

این تغییرات در میزان منابع و مصارف بودجه کل کشور و محتوای برخی از تبصره ها ایجاد شده است.

ایران و کره در زمینه تأمین اجتماعی با یکدیگر موافقتنامه امضا می کنند

دولت با صدور مجوز به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره درخصوص تأمین اجتماعی موافقت کرد.

موافقت دولت با عضویت ایران در چند مؤسسه و سازمان بین المللی

هیات وزیران ضمن موافقت با عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی و همچنین مؤسسه بین المللی تحلیل سامانه های کاربردی، لوایح مذکور را جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیات وزیران ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را جهت پیگیری موضوع تعیین کرد.

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =