در روز یکشنبه ششم اسفند، ۲ خبر حاشیه‌ای در مجمع تشخیص، بسیار پربازدید شد. هشدار پلیس به زنان راننده هم مخاطبان زیادی داشت.

در سرویس سیاست، ۲ خبر حاشیه‌ای در مجمع تشخیص نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد. واکنش سخنگوی وزارت کشور به برخورد نیروی انتظامی با دختران بی‎حجاب پس از ۴ روز مخاطبان زیادی پیدا کرد. پس‌لرزه افشاگری وزیر سابق اطلاعات درباره قتل زهرا کاظمی هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، مسکن زنده شد پربازدیدترین خبر بود. دلار هم‌چنان در کانال ۴.۴۰۰ تومان با استقبال کاربران همراه شد. قیمت اجاره خانه در آخرین ماه سال در نقاط مختلف تهران هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، انتقاد تند پروانه معصومی از لیلا حاتمی برای کاربران جالب توجه بود. مرگ ناگهانی ستاره زن سینمای هند بازدید زیادی داشت. از بازگشت جناب‌خان تا «گلشیفته» از زبان محمد بحرانی مخاطبان زیادی پیدا کرد.

در سرویس جامعه، برف و باران ایران را فرا می‌گیرد پربازدید بود. در خشکسالی پیش‌رو چه‌کنیم که آب جیره‌بندی نشود؟ پرسشی بود که بسیاری برای دانستن پاسخش کلیک کردند. هشدار پلیس تهران به زنان راننده مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، مردی که دلیل طفره ترامپ برای خروج از برجام است مورد توجه قرار گرفت. صالح مسلم دستگیر شد توجه کاربران را به خود جلب کرد. واکنش عربستان به طرح بین‌المللی شدن اداره مکه و مدینه با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، تصویری از یک سهل‌انگاری مهم در لحظات اولیه آسیب دیدگی پادوانی پربازدید شد. رودستی که برانکو به شفر زد نیز برای کاربران جالب بود. جزییات عمل سخت پادوانی به روایت سرتیم پزشکی استقلال بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پرسپولیس ترسناک‌تر می‌شود نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    0 0
    .... لیلا حاتمی به سوالی جواب داده که طبعا به خاطر انعکاس جهانی رویدادهای ایران از او شده است. جوابی هم که داده است متناسب شرایط کنونی بوده نه مبالغه کرده و فیگور گرفته است. مسئولان نظام هم حالا در حرف هم که شده مدعی اند که مردم حق اعتراض و تظاهرات دارند. حالا تصورش بکنید که اگر لیلا حاتمی پاسخی می داد مثل پاسخ این خانم. آیا این باعث سرشکستی سینما و هنرمندان ایران نبود؟ ...