،سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری کارگاه هم اندیشی واحد گسترش بهداشت استان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، سرپرست شبکه باشت، معاون فنی، مدیران فنی بیمه سلامت و مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل ازروابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ابراهیم نعمیی گفت: در این کارگاه آموزشی، میزان خدمت ارسالی در سامانه سیب، ارتقاء کیفیت سلامت و رضایت گیرنده خدمات از خدمات دریافتی، توزیع تخصیص میزان منابع، تامین و حفظ و ارتقاء سلامت جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: سلامت یکی از مهمترین عوامل توسعه ماندگار در هر جامعه ای است که وظیفه واحد گسترش شبکه ها طراحی و استقرار مناسبترین نظام ارائه خدمات سلامت است.

وی تصریح کرد: بیشترین وجه فلسفی مراقبت های بهداشتی، تاکید بر توزیع عادلانه منابع بهداشتی بوده و راهکارهایی نیز برای دست یابی به این آرمان انسانی و بزرگ جهت گیری شده است.

نعیمی لازمه رسیدن به اهدف تا حصول نهایی را افزایش ارتقاء سلامت مردم بدون لحظه ای توقف در خدمت رسانی و تامین سهولت دسترسی مردم به خدمات بهداشتی دانست.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان ضمن تقدیر از واحد گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با استاندارد سازی واحدهای تحت پوشش و ایجاد تسهیلات لازم برای آنها می توان از خدمات بیشتر، کیفیت مطلوبتر و لازمه اصلی ضروری ترین مراقبت های بهداشتی درمانی مردم در سطوح مختلف برخوردار شوند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این کارگاه اظهار داشت: اهمیت جلسه هم اندیشی واحدهای گسترش در این است که این استان با مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی نسبتا ً مرتفع و کوهستانی با جمعیتی حدود ۷۱۳ هزار و ۵۲ نفر از ویژگی های خاص اجتماعی و اقتصادی برخوردار است.

محمد هاشم طاعتی افزود: برنامه طرح تحول سلامت در حوضه بهداشت و عناوین ۱۵ برنامه ملی تحول بهداشت، ۱۰ پروژه پشتیبان در جهت توانمند سازی مدیران و کارکنان بخش بهداشت استان و تکمیل و توسعه شبکه بهداشت و درمانی طبق برنامه های ارسالی وزارت خانه به خوبی در استان به مرحله اجرایی رسیده است

به گزارش وب دا؛ در ادامه این کارگاه، نشست مشترک سرپرست معاونت بهداشت، مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان، بازدید میدانی از پروژهای درمانی در حال ساخت شهرستان باشت، بازدید میدانی از مرکز جامع سلامت شهرستان باشت و دیدار سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه با امام جمعه شهرستان باشت در دفتر امام جمعه برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =