ثبت‌نام نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره در زنجان آغاز شد

موسس نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره زنجان از ثبت نام دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این هنرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین رباب فغفوری، موسس نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره زنجان گفت: نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره زنجان با شعار «مهارت آموزی، تدبیر امروز، آسایش فردا» برای سال تحصیلی ٩٨-٩٧ از بین علاقمندان ثبت نام می کند.

وی ادامه داد: نظر به ضرورت نیاز جامعه امروز و مهارت آموزی در بین دختران و استقبال این قشر از رشته های موسیقی و گرافیک، این هنرستان برای نخستین بار ویژه دختران در زنجان راه اندازی شد.

فغفوری با اشاره به اینکه هنرستان سوره غیردولتی است و با حمایت اساتید باسابقه و هنرمندان برتر استان برای سال تحصیلی ٩٨-٩٧ در پایه دهم و یازدهم ثبت نام می کند، گفت: این هنرستان در رشته های موسیقی، پویانمایی(انیمیشن)، فتوگرافیک، صنایع دستی، معماری داخلی، تصویربرداری، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه و طراحی دوخت ثبت نام می کند.

به گفته وی، ظرفیت پذیرش در این هنرستان ٤٥ نفر است و شرط معدل بالای ١٨ و مصاحبه با دانش آموز و اولیاء از شرایط ثبت نام در این هنرستان می باشد.

موسس نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره از برگزاری کلاس های فوق برنامه و ساعات اضافه برای دروس مهم در برنامه هفتگی خبر داد و گفت: در این هنرستان از هنرمندان متعهد و معلمان خردمند و آگاه به علم روزجهت ارتقای سطح کیفی آموزشی استفاده خواهد شد.

به گفته فغفوری، توجه به فعالیت های پرورشی هنرجویان و شرکت آنها در جشنواره ها و مسابقات مختلف کشوری، استعدادیابی و کمک به کارآفرینی هنرجویان با محوریت آموزش های کاربردی و ارائه کارنامه ماهانه به هنرجویان و تعامل با اولیا از اولویت های این هنرستان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی جامع جهت ادامه تحصیل هنرجویان در دانشگاه ها ارائه خواهد شد، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی و بازدید از موزه ها و نمایشگاه ها به فراخور مواد درسی هر رشته و برپایی نمایشگاه آثار فردی وگروهی و کارگاه های علمی و هنری در طول سال تحصیلی از تاکیدات این هنرستان است.

علاقمندان برای ثبت نام به زنجان، کوچمشکی، مابین چهارراه اول و دوم، ساختمان زبانسرای ایران زمین (شیفت صبح) مراجعه و یا با شماره های ٠٩١٩١٤١٨١١٥ و ٣٣٤٧٨١١٥ تماس حاصل کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =