مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی وپشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به دکترین دفاعی جمهوری اسلامی گفت: توانمندی دفاعی باعث ایجاد امنیت در کشور و بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان جهت هجمه به ملت ایران می شود.

به گزارش خبرآنلاین سردار حسین دهقان، در مصاحبه با برنامه «رویداد» رادیو گفت و گو، در ابتدای صحبت های خود با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز و تسلیت به مردم ایران به خاطر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در پی این حمله تروریستی خاطرنشان کرد: نیروهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت تامین امنیت ملی کشور و ایجاد ثبات و امنیت در سطح منطقه هستند.

سردار دهقان با بیان اینکه منطقه ما حدود چند سال گذشته، دستخوش ناامنی های جدی بوده که بخش عمده آن به خاطر حضور و دخالت نیروهای فرامنطقه‌ای در امور منطقه خاورمیانه بوده است، ادامه داد: در حال حاضر آنها می خواهند امنیت و منافع خود را با هزینه های کشور پولدار منطقه تامین کنند.

وزیر پیشین دفاع در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به این دکترین در حال حاضر توانمندی دفاعی ایران در سطحی است که باعث ایجاد امنیت در کشور و بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان جهت هجمه به ملت ایران شود ‌.

سردار دهقان همچنین به ظرفیت های فنی، انسانی و صنعتی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: این پتانسیل ها و توانمندی ها پشتوانه امنیت ملی کشور هستند و جمهوری اسلامی ایران با توجه به دکترین دفاعی خود برای گسترش توانمندی های دفاعی خود بدون توجه به اینکه دیگران چه می گویند و چه می خواهند حرکت می کند.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =