غریب سجادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در راستای مطالبه عمومی شهروندان، شهرداری سنندج ملزم به انجام الکترونیکی و اعلان عمومی معاملات در راستای شفاف سازی شد.

سید غریب سجادی در گفتگو با خبرآنلاین؛ اظهار داشت: پیرو جلسه هم اندیشی و همفکری با اصحاب رسانه، فعالان مدنی و فرهنگی و نیز براساس مصوبه هیئت رئیسه شورای شهر طرح الزام شهرداری سنندج به انجام الکترونیکی و اعلان عمومی معاملات شهرداری در 5 ماده و 4 تبصره تصویب شد.

غریب سجادی
سجادی افزود: شهرداری سنندج و واحدهای تابعه اعم از سازمانها، شرکتها و مؤسسات مستقل و وابسته مکلف اند کلیه معاملات خود با روشهای مختلف اعم از خرید، مناقصه، مزایده، سرمایه گذاری، مشارکت یا ترک تشریفات، توافقنامه یا تفاهم نامه را در «سامانه جامع معاملات شهرداری سنندج» که به این منظور حداکثر ظرف مدت دو ماه توسط شهرداری سنندج پیاده سازی میشود، به صورت آنلاین انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: برنامه زمان‌بندی اجرای این مصوبه مشتمل بر اجرای آزمایشی، اصلاح فرآیندهای مرتبط، اتصال به سامانه‌های مرتبط و فراگیرسازی سامانه در کل شهرداری سنندج ، شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات وابسته، حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ این مصوبه توسط شهرداری سنندج تدوین و به اطلاع شورای اسلامی شهر سنندج می‌رسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =