انتخاب نوشت: حجت‎الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی‎نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است.

محمدتقی رهبر گفت: هر بازداشتی حکم قضایی دارد و حکم قضایی را دستگاه قضا می داند نه ما. دستگاه قضا بی جهت کسی را بازداشت نمی کند و بازداشت آقای مشایی هم ربطی به مسئله آقای احمدی نژاد ندارد. چون هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است و دستگاه قضا کسی را به حساب دیگری بازداشت نمی کند.

او ادامه داد: همه بازداشت ها دلایل قضایی دارد و ما نمی توانیم آن را حدس بزنیم؛ بلکه این خود دستگاه قضاست که می داند که ماجرا چه بود. آقایان بقایی، مشایی و احمدی نژاد هر یک برای خود مسئولیتی دارند و کاری که دستگاه قضایی انجام می‌دهد قطعا بی حساب و کتاب نیست و نمی شود بگوییم یکی را به حساب دیگری گرفته اند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی درباره واکنش احتمالی احمدی نژاد به بازداشت مشایی گفت: ممکن است واکنشی داشته باشد یا نداشته باشد؛ این موضوع جدیدی نیست و آقای احمدی نژاد از این موارد در گذشته نیز داشته است. ما نه غیب‌گو هستیم و نه واکنش آقای احمدی نژاد برایمان مهم است؛ دنبال این نیستیم که بدانیم ایشان چه می کند.

محمدتقی رهبر افزود: بارها درباره آقای احمدی نژاد از من سوال کرده اند؛ امیدوارم خود ایشان هم روی حرفی که می خواهم بزنم تامل کند. ایشان عضو مصلحت نظام است و رهبری نظام به ایشان اعتماد کرده اند. جا دارد که آقای احمدی نژاد به جایگاه خود توجه کند و سرنوشتش را به این آن گره نزند و قدری دقت بیشتری داشته باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: هیچ وقت به کسی اهانت نمی کنم اما دلم می خواهد خود ایشان هم حرف مرا بشنود که آقای احمدی نژاد، شما سابقه ای دارید، رییس جمهور بوده اید و الان هم عضو مصلحت نظام هستید. شما خودتان را قربانی دیگران نکنید. دیگران اگر کاری کردند خودشان پاسخگو باشند اما حرمت جایگاه شما این است که همان مصلحت نظام و اسلام را نگاه دارید.
29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =