رییس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی گفت: دو پرتابگر چکش استان، بدلیل مصدومیت، بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی را از دست دادند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسین فهیمی رییس هیات دوومیدانی استان در مورد شانس های کسب سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا گفت: متاسفانه کاوه موسوی و پریناز ابراهیمی دو پرتابگر چکش ملی پوشمان بدلیل مصدومیتی که گریبان گیرشان شد، در آخرین مسابقه انتخابی که ۲۶ و ۲۷ خردادماه برگزار شد حضور پیدا نکردند و دوومیدانی استان از کسب ۲ سهمیه بازماند.
وی ادامه داد: هم اکنون کاوه موسوی و پریناز ابراهیمی تحت درمان هستند تا در مسابقات آینده در مسابقات شرکت کنند ولی آن چیزی که مشخص است دیگر شانسی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا نخواهند داشت.
رییس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که سال آینده برگزار خواهد شد، سهند نوری، فاطمه مهرآور و سومای اسماعیل سرخ ۳ نماینده استان در رشته پرتاب چکش هستند که امیدوار هستیم با تمرینات و عملکردی که دارند بهمراه تیم ملی در مسابقات شرکت کنند.
فهیمی به تلاش برای کسب میزبانی مسابقات دوومیدانی نونهالان شمالغرب نیز اشاره کرد و گفت: ۱۵ و ۱۶ تیرماه مسابقات دوومیدانی نونهالان شمالغرب برگزار خواهد شد که از فدراسیون دوومیدانی برای مسابقات درخواست میزبانی کرده ایم و منتظر اعلام نهایی میزان توسط فدراسیون هستیم.
وی همچنین اظهار کرد: علی حاجی پور دونده پرش ارتفاع استان نیز که در آخرین مسابقات کشوری، عنوان چهارم را کسب کرد هم اکنون در اردو آمادگی در تهران حضور دارد و انتظار داریم بتواند به یکی از دوندگان ملی پوش دوومیدانی در سالهای آینده شود.
فهیمی در مورد برنامه های فصل تابستان در مورد اوقات فراغت گفت: همانند سال های گذشته، سالن اختصاصی دوومیدانی در ۳ ماهه فصل تابستان پذیرای نوجوانان و جوانان دونده است و درحال استعدادیابی از متولدین بالای ۸۰ هستیم تا بتوانیم بهترین دوندگان را برای پیشرفت دوومیدانی استان انتخاب کنیم.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =