امنیت و آرامش میهن اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان گفت: امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس کشور است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا میرزایی  در مراسم تجلیل از فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است

میرزایی که خود از بسیجیان دوران دفاع مقدس است، در اولین روز از هفته دفاع مقدس از فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای لرستان تجلیل کرد.

حمله یک‌جانبه صدام به میهن اسلامی

دفاع مقدس

 ایشان در نشست با ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای اظهار داشت: دولت بعثی صدام در ۲۶ شهریور ماه سال 59 به طور یک جانبه در برابر دوربین ها قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرد و پنج روز بعد در ۳۱ شهریور ماه سال 1359 با دستور استکبار جهانی و پشتوانه مالی دولت های مرتجع عرب، از طریق زمین و هوا با ۱۲ لشکر پیاده نظام، بیش از ۴۵۰۰ تانک و نفربر زرهی، ۳۶۰ فروند هواپیمای جنگی، ۴۰۰ فروند بالگرد و انواع امکانات و تجهیزات نظامی به کشور ما حمله کرد و به خیال خام خود قصد داشت ظرف یک هفته به تهران برسد.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای افزود: اما مردم شریف ایران اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از فرهنگ ناب عاشورایی ایثار شهادت، به سمت جبهه ها روانه شدند و با جانفشانی و از خودگذشتگی و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، توانستند دشمن بعثی را شکست دهند.

امنیت و آرامش مرهون رشادت‌های ایثارگران است
میرزایی با بیان اینکه شما فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس امروز بایستی در جبهه خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرو باشید، تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های پدران شماست و شما صاحبان اصلی این انقلاب هستید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان در پایان این مراسم با بیان خاطراتی از عملیات های نصر ۴ و بیت المقدس ۲ که خود در این عملیاتها حضور داشته است از فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در شرکت آب منطقه ای تجلیل کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =