مادر شهیدان «حسین و سلیمان» اسلامی آسمانی شد

حاجیه خانم «سکینه کجوئی» مادر شهیدان حسین و سلیمان، جانبازان 70 و 15 درصد هوشنگ و داود اسلامی و مادربزرگ روحانی شهید علی سلیمانی، پس از عمری صبر بر فراق فرزندان شهیدش، در سن 87 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،پیکر این مرحومه روز دوشنبه با استقبال پرشور مردم تشییع و در قطعه صالحین شهر فارسان به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت مراسم هفتمین روز بزرگداشت این مادر محترمه روز پنجشنبه 3 آبان ماه از ساعت 13:30 لغایت 15 همانروز در سالن گلزار شهدای شهرستان فارسان برگزار می‌شود.

گفتنی است بسیجی شهید حسین اسلامی در سال 1341 دیده به جهان گشود. دانشجوی دوره کاردانی در رشته امور پرورشی و معلم بود. سرانجام در دی‌ماه 1365، با سمت فرمانده گروهان در شلمچه براثر اصابت ترکش شهید شد.

برادرش سلیمان نیز در سال 1348 متولد شد. تا دوم راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. سرانجام در اسفندماه 1366، با سمت فرمانده گروهان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 استاندار چهارمحال وبختیاری درپی درگذشت این مادر محترمه پیام تسلیتی صادر نمود

متن کامل پیام  اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

مقام معظم رهبری: بدانید امروز در هیچ جای‌ دنیا زنانی مثل این مادران شهدای ما، که مادر دو شهید، مادر سه شهید، مادر چهار شهید باشند، نیستند..

خبر درگذشت مادری گرامی و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم سکینه کچویی، نماد ایمان ، صبر و مادر سرداران شهید حسن و سلیمان اسلامی ومادربزرگ روحانی شهید علی سلیمانی عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

آن مرحومه خالصانه و براي رضايت حق از عزيزترين سرمايه هاي خويش گذشت تا ارواح قدسي آن طائران ملكوت،حافظ و پاسدار نظام و ميهن اسلامي مان باشند. به روح اين سفر كرده و ارواح تابناك فرزندان شهيدش درود مي فرستيم.

اينجانب مصيبت وارده را به خانواده محترم ومردم شهید پرور شهرستان فارسان تسليت گفته ، و از خداوند رحمان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

مادر شهيدان «حسين و سليمان» اسلامي آسماني شد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =