قائم‌مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان و نحوه ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن‌کارت‌های خرید کتاب توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمسعود شهرام‌نیا از آغاز ثبت نام بن‌های خرید کتاب دانشجویی و طلاب خبر داد و گفت: زمان ثبت نام از روز پنج‌شنبه (۳۰ فروردین‌ماه) آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ یکشنبه (۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ادامه خواهد شد.

او افزود: دانشجویان و طلاب می‌توانند در بازه زمانی ذکرشده از طریق از طریق سامانه ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی به سایت نمایشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران درباره نحوه ثبت‌نام در این دوره از نمایشگاه گفت: ثبت نام در سامانه امسال به سه شکل ثبت نام با کارت ملی هوشمند(برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند)،  ثبت نام به شکل nfc(کارت مجازی) و ثبت نام به صورت بن‌کارت فیزیکی خواهد بود که دستورالعمل هر یک از این ثبت‌نام‌ها در سایت ثبت نام توضیح داده شده است.

او با تاکید بر اینکه هر دانشجو صرفا می‌تواند یک بار برای دریافت بن خرید کتاب اقدام کند، گفت: مبلغ موجود در کارت‌ها یک میلیون ریال است که ۴۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰۰ هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت به صورت پرداخت می‌شود.

شهرام‌نیا تصریح کرد: بن‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده هستند.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.
دانشجویان و طلاب برای کسب اطلاع از فرآیند ثبت‌نام می‌توانند به سایت bon.tibf.ir  مراجعه کنند و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =