پیشنهاد تفاهمنامه بین شهرداری های تبریز، اصفهان و همدان برای جذب گردشگر / اشتغالزایی و رونق اقتصادی

شهردار تبریز ضمن پیشنهاد عقد تفاهمنامه سه جانبه مابین شهرداری های تبریز، اصفهان و همدان، گفت: شهرداری ها می توانند برای جذب و تبادل گردشگر خارجی و داخلی پیشگام باشند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، ایرج شهین باهر در دیدار با شهرداران اصفهان و همدان اظهار داشت: شهرداری های کشور با مشارکت اتاق بازگانی و جامعه هتلداران استان می توانند با تعریف تسهیلات و امکانات ویژه ای در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی اقدام کنند.

وی ضمن یادآوری اینکه افزایش ورود گردشگران به کشور موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی خواهد بود، افزود: شهرداری های تبریز، اصفهان و همدان با همکاری و حمایت متقابل می توانند با ارائه سوبسید به گردشگران خارجی و همکاری تورهای مسافربری در تبلیغ، معرفی و جذب گردشگر مسافران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ کشور را به سمت تبریز سوق دهیم.

شهین باهر تصریح کرد: این طرح قطعا موفق خواهد شد و شهرداریها با حمایت یکدیگر روز به روز گردشگران بیشتری جذب خواهند کرد.

وی با تاکید بر پیشگیری از تحمیل هزینه های بالا به شهرداری خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با تقسیم هزینه میان اتاق و شهرداری و هتلداران ضمن کاهش بار مالی درآمدزایی قابل توجهی نیز ایجاد خواهد شد.

شهردار تبریز تاکید کرد: شروع کار را از تبریز و اصفهان و همدان آغاز می کنیم و در ادامه طرح جذب گردشگران کل کشور را در دیگر شهرها و استانها پیگیری خاهیم کرد.

شهین باهر همچنین ضمن مطرح کردن موضوع تفاهمنامه تبادل گردشگر بین شهرداریهای مختلف کشور، گفت: تفاهمنامه برای ارایه تخفیف به کارکنان شهرداری های کشور بصورت متقابل در مراکز اقامتی تدوین گردد تا کارکنان با گرفتن برگه گردشگری به شهر مقصد سفر کرده و ۷۰درصد تخفیف می گیرند.

شهردار تبریز در ادامه این دیدار، با اظهار شگفتی شهرداران اصفهان و همدان از آماده سازی شهرداری تبریز برای رویداد ۲۰۱۸ مورد قدردانی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =