مهر نوشت:‌ تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «چهل‌چراغ» از پخش سری جدید این برنامه با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد از ۳۱ شهریور خبر داد. قرار بود برنامه «چلچراغ» با اجرای محمدرضا شهیدی فرد از شنبه ۲۴ شهریور روی آنتن شبکه سه سیما برود.

مجتبی امینی تهیه‌کننده «چلچراغ» درباره این برنامه که قرار بود از شنبه گذشته پخش سری جدید آن آغاز شود، بیان کرد: قرار بود برنامه «چلچراغ» با اجرای محمدرضا شهیدی فرد از شنبه ۲۴ شهریور روی آنتن شبکه سه سیما برود اما بنا به صحبت هایی که داشتیم مناسب تر دیدیم که این برنامه بعد از ایام سوگواری و تاسوعا و عاشورا پخش شود.

وی ادامه داد: علی فروغی مدیر شبکه سه صلاح دانست که این برنامه از هفته آینده ۳۱ شهریور پخش شود چراکه در این هفته مردم بیشتر درگیر مراسم‌های عزاداری تاسوعا و عاشورا و هیات‌های مذهبی هستند. جمع‌بندی‌ها هم بر این بود که «چلچراغ» از شنبه هفته آینده ۳۱ شهریور ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه برود تا مخاطب بیشتری بتواند این برنامه را ببیند.

بازگشت محمدرضا شهیدی فر با چلچراغ

امینی با اشاره به تغییرات در فصل جدید «چهل‌چراغ» بیان کرد: این برنامه به صورت تولیدی خواهد بود و با همان موضوع مسایل حوزه فرهنگ و هنر در ارتباط با نهضت عاشورا و حضرت سیدالشهدا(ع) پیش خواهد رفت. ما همچون سال گذشته از کارگردان، مولف و خالقان آثار مرتبط با سبک زندگی حسینی و دغدغه‌های مربوط به نهضت عاشورا برای گفتگو دعوت کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: آیتم‌های جدیدی نیز در نظر گرفته‌ایم که در میان گفتگوها پخش می‌شود.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =