مهر نوشت:‌سخنگوی هیات رئیسه مجلس نتیجه جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی با وزرای اطلاعات، کشور، رئیس کل بانک مرکزی و سرپرست وزارت اقتصاد برای بررسی لایحه CFT را تشریح کرد.

بهروز نعمتی در خصوص جلسه روز گذشته رئیس مجلس برای بررسی CFT، گفت: مهلت دو ماهه مجلس برای بررسی لایحه CFT (الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم) ۱۰ مهر ماه به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در همین راستا رپیس مجلس جلسه ای را با وزرای اطلاعات، کشور، رئیس کل بانک مرکزی، سرپرست وزارت اقتصاد، مسئولانی از سپاه پاسداران و روسای کمیسیون ها و تعدادی از حقوقدانان مجلس تشکیل داد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: نگرانی هایی در جامعه در این خصوص وجود دارد به همین دلیل این لایحه از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ملاحظات مدنظر در کمیسیون امنیت ملی با حضور کارشناسان مورد دقت نظر بیشتری قرار گیرد و در مهلت قانونی لایحه فوق  از سوی کمیسیون امنیت ملی به صحن مجلس ارائه شود تا مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: آقای فلاحت پیشه هم در این جلسه حضور داشت و مقرر شد به صورت فوق العاده و یا به هر ترتیبی بررسی این لایحه را در دستور کار کمیسیون قرار دهد.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =