تسنیم نوشت: سخنگوی دولت در توئیتی نوشت: واریز حقوق بجز تأمین بودجه نیازمند صدور احکام حقوقی جدید ازجانب دستگاه‌ها است.

محمد باقر نوبخت در توئیتی نوشته است؛ همانگونه که در نشست خبری گفتم بر اساس توافق سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل، اعتبارات موردنیاز برای پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با احتساب افزایش مصوب سال 97، تأمین و تخصیص یافته است.اما واریز حقوق بجز تأمین بودجه نیازمند صدور احکام حقوقی جدید از جانب دستگاه‌ها است.

وی افزود: من در نشست خبری هم از همه دستگاه‌ها خواستم که هر چه سریعتر نسبت به صدور احکام جدید اقدام کنند.
طبق گزارش‌های دریافتی حقوق بازنشستگان با توجه به صدور احکام جدید آنها از جانب سازمان بازنشستگی کشوری به موقع پرداخت شده و همینطور برخی دستگاه‌ها، اما سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی که هنوز موفق به صدور احکام جدید سال 97 نشده اند، حقوق کارکنان آنها طبق ماه‌های قبل و بصورت علی الحساب پرداخت شده است.

 

 

 

223225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام UA ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    5 1
    اقای نوبخت قانون برنامه ششم صراحت دارد در افزایش حقوق بر اساس تورم،تورم سال 97 نسبت به اسفند نود هشت چقدر است؟ایا ارزش پول سال 96 بیشتر بود یا خرداد نود 97؟شما که تورم ساده سالیانه را نمی توانی محاسبه کنی بهتره همراه تیم اقتصادی که اقتصاد را به لجن کشیده دولت را ترک کنید.واسلام.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    2 1
    حقوق کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال جدید مبلغی به عنوان افزایش سنواتی اضافه شده و مبلغ حق مرزی هم کم شده یعنی در کل حقوق هیچ تغییری نداشته است. قابل توجه اقای نوبخت وقتی نمی خواهید افزایش حقوق بدید چرا کم می کنید ؟
  • پژوهشگرتعلیم و تربیت RO ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    1 1
    اولا این چه مملکتیه که سازمانهاش هر کدام جدا جدا جزیره ای عمل می کنند پس دولت الکترونیک هدفش چی بود؟؟؟دوما اینکه ادارات ما به ما گفتن دستورالعمل احکام از جانب شما اصلا ارسال نشده بوده تا احکام و بزنن سوم اینکه خود شما خبر دارید تا ۱۸هر ماه حستب اون ماه بسته میشه در حالیکه شما ۲۴ماه دم از واریز شدن اضافه حقوق و صدور احکام میزنیدچهارما اینکه ایا این قضیه یه تخلف محسوب می شود یا نه اینکه شما یک ماه باشد پول را به حساب سازمان واریز کرده اید ولی ازمانها اقدامی نکرده اند؟؟چه کسی باید به این تخلف رسید گی کند؟؟ و بعد اینکه معذرت خواهی اصلا گویا در سیستم مدیریتی شما هیچ جایگاهی نداره .