حتماً برای شما هم پیش آمده است که به همراه خانواده یا دوست صمیمی خود به رستورانی می‌روید اما همه چیز طبق انتظار پیش نمی‌رود، جیغ و گریه کودکی که همراه مشتریان میز کناری است آرامش را از شما سلب می‌کند و نه تنها نمی‌توانید به صحبت لذت‌بخش خود ادامه دهید بلکه دیگر غذا هم از گلویتان پایین نمی‌رود. بله، گریه و فریاد کودک تا حد زیادی قابل کنترل نیست اما هرکسی ترجیح می‌دهد که کاش در آن لحظه کودکی در رستوران نبود. رستورانی در آلمان یک تصمیم قاطعانه به خاطر همین مشکلات گرفته و ورود کودکان را به رستورانش در ساعات خاصی ممنوع کرده است.

خانواده در رستوران

رستوران Omas Kuche در جزیره Rugen آلمان اعلام کرده است ورود کودکان زیر سن ۱۴ سال و بعد از ساعت ۵ بعد از ظهر به رستوران ممنوع است. آقای Rudolf Markl صاحب رستوران است و دلیل این تصمیم را اتفاقاتی که در رستورانش باعث اذیت شدن مشتریان و آسیب به لوازمش شد بیان می‌کند. او می‌گوید «کودکانی که به همراه والدین به رستوران آمده بودند لیوان‌ها را شکستند، رومیزی‌ها را کثیف کردند و حتی چند تابلوی با ارزش را شکستند، فکر کردم این وضعیت نباید همینطور ادامه پیدا کند.»

کودک در رستوران

با این که تصمیم این صاحب رستوران بحث‌برانگیز است اما دلایل قانع کننده‌ای برای این تصمیم وجود دارد و از طرف دیگر بهتر است بدانید این اولین رستورانی نیست که این ممنوعیت را اعمال می‌کند. چندین رستوران در کشورهای امریکا و استرالیا هم پیش از این کار مشابهی را کرده‌اند و شاید فکر کنید این ممنوعیت باعث کاهش مشتریان می‌شود اما همین رستوران‌ها اعلام می‌کنند که درآمد و تعداد مشتریانشان بعد از این کار افزایش یافته است.

خانواده در رستوران

یک رستوران استرالیایی به نام Flynn's که قانون ممنوعیت ورود کودکان را دارد اعلام کرده است بعد از اعمال این قانون درآمدش نسبت به ۱۷ سال گذشته از زمان بازگشایی، افزایش چشمگیری داشته است. آنطور که پیدا است این قانون از طرفی موجب دلخوری والدین دارای کودک خردسال می‌شود اما از طرف دیگر، افرادی که به دنبال یک وعده غذایی همراه با آرامش هستند از آن بیشتر استقبال می‌کنند.

منبع:لست سكند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =