تغییر نگرش در جوان‌گریزی، از مهم‌ترین اهداف تشکیل مجمع مشاوران جوان است

یکی از مهمترین اهداف تشکیل مجمع مشاورین جوان استاندار، تغییر نگرش در جوانگریزی و وارد کردن جوانان در عرصه های مختلف اجرایی و مدیریتی است.

به گزارش خبرآنلاین؛ این سخنان مسعود خوشکام، مشاور امور جوانان استاندار زنجان در نشست هم‌اندیشی مشترک شورای مرکزی مجمع مشاورین جوان استاندار زنجان و مجمع مشاورین جوان فرماندار شهرستان ماهنشان بود که  به میزبانی فرماندرای این شهرستان برگزار شد.

خوشکام همچنین تاکید داشت که با همراهی‌های استاندار، فرمانداران و مدیران کل استان، این دیدگاه در سطح دستگاه‌هایی اجرایی اعمال شود.

در ادامه مجتبی نوری، فرماندار ماهنشان نیز با اشاره به اینکه دشمن از طریق راه‌اندازی جنگ اقتصادی، تمامیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، افزود: دشمن در طول 8 سال دفاع مقدس نتوانست حتی ذره‌ای از خاک ایران را اشغال کند.

وی ادامه داد: مقابله با این جنگ نیازمند وحدت و انسجام بین تمامی آحاد مردم و مسئولین است.

فرماندار شهرستان با ارائه گزارشی از مهمترین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های گردشگری، صنعت و معدن و بخش کشاورزی، به اقدامات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: وضعیت شهرستان بعد از انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از آن نیست.

نوری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با وجود تمامی این تنگناها و مشکلات، اقدامات بسیار خوب و شاخصی در حوزه‌های عمران روستایی، آموزش و پرورش، ورزشی، بخش کشاورزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی و شهری، بهداشت و درمان انجام داده است.

نوری در ادامه خواستار ارتباط نزدیک اعضای مجمع مشاوران جوان استاندار با اعضای مجمع مشاوران جوان فرمانداری ماه‌نشان به منظور همفکری و ارائه پیشنهادهای برای پیشرفت جوان این شهرستان شد و از امیرحسین ولی بیگلو، مشاور جوان خود خواست این پیشنهادات و راهکارها را به منظور بهره‌برداری و طرح در مجمع مشاوران جوان استاندار، جمع‌بندی و پایش کند.

در این جلسه مصوب شد که در اسرع وقت و با همفکری مشاور جوان فرماندار ماه‌نشان، مجمع مشاوران جوان فرمانداری این شهرستان تشکیل شود. همچنین با بازنگري در ساختار مديريتي شهرستان، پيگيري لازم جهت استقرار و بهره‌گيري از نيروهاي جوان در ساختار مديريتي و اجرايي این شهرستان صورت پذيرد.

در پایان این نشست، اعضای مجمع مشاوران جوان استاندار از معدن سرب و روی انگوران، بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه، بازدید به عمل آوردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =