علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: فاز نخست پروژه اصلاح شبکه در بافت قدیم شهر زنجان شامل: ضلع شمالی خیابان امام حدفاصل میدان انقلاب تا سبزه میدان به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین، جزء قاسمی اظهار کرد: فاز نخست این پروژه شامل تمامی اقدامات لازم برای احداث خطوط اصلی و واگذاری اشتراکات جدید در حوزه آب و فاضلاب به انجام رسیده و پس از اجرای طرح پیاده راه توسط شهرداری ادامه طرح شامل خط لوله فاضلاب و خط لوله آب ضلع جنوبی خیابان امام به همراه انشعابات مربوطه نیز اصلاح و بازسازی خواهد شد.


وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در هسته مرکزی شهر زنجان شامل خیابان های: امام ، ضیائی ، محدوده امامزاده سید ابراهیم و تمام محوطه تاریخی بازار اجرا می شود.


مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به حساسیت های این پروژه که در خطوط شریانی شهر زنجان اجرا می شود تلاش شده است امکانات و تجهیزات لازم به صورت کامل و متناسب با شرایط محیطی و فیزیکی این منطقه از شهر زنجان انتخاب و بکارگیری شود.


جزء قاسمی تصریح کرد: نیروهای فعال در این پروژه نیز جزو زبده ترین نیروهای متخصص در حوزه آب و فاضلاب می باشند که با مقتضیات بافت قدیم شهر زنجان آشنایی کامل داشته و ملاحظات معماری در بافت تاریخی هسته مرکزی شهر زنجان به ویژه بازار این شهر را نیز مورد لحاظ قرار خواهند داد.


وی گفت: تا کنون 350 متر خط اصلی شبکه به قطر 200 میلی متر از جنس پلی اتیلن در محدوده این پروژه احداث شده و 80 فقره انشعاب آب نیز برای مشترکان قدیم و جدید در این محدوده نصب و واگذار شده است.


این مسئول افزود: خط اصلی شبکه فاضلاب کوچه های فرعی منتهی به خیابان امام نیز اجرا شده و انشعابات باقیمانده مشترکین نیز در این محدوده در حال نصب می باشد.


جزء قاسمی با اشاره به همکاری مطلوب و سازنده شهرداری زنجان و راهنمایی و رانندگی ، از همیاری و همراهی اصناف و ساکنین هسته مرکزی شهر زنجان در اجرای پروژه اصلاح شبکه این منطقه گفت: با همراهی بی نظیری که مردم با عوامل شرکت آب و فاضلاب داشته اند امیدواریم این پروژه در مدت زمانی کوتاه تر از مدت تعیین شده و با کیفیت بیشتر به پایان برسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =