آئین رونمایی و جشن امضای جدیدترین اثر امید صباغ‌نو با عنوان «سیب هوس» رو جمعه با حضور اهالی قلم و هنرمندان در کافه کتاب ثالث برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه سری برنامه‌های صف کتاب که مدتی است توسط نشر نیماژ در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است، قرار است تا در روز جمعه (11 اسفندماه) با حضور اهالی قلم، هنرمندان و اصحاب رسانه جشن امضای جدیدترین اثر امید صباغ‌نو در کافه کتاب ثالث برگزار شود.

«سیب هوس» عنوان گزیده غزلی است که به تازگی توسط نشر نیماژ از امید صباغ‌نو منتشر و روانه بازار نشر شده است. پیش‌تر غزل «سیب هوس» را با صدای خواننده جوان، امیر عظیمی شنیده بودیم.

در این مجموعه 13 غزل چاپ نشده از امیدصباغ‌نو در کنار 72 غزل انتخابی از هفت مجموعه غزل منتشر شده بین سال‌های 88 تا 96 قرار گرفته است که بخش زیادی از این غزل‌ها برای چاپ در این گزیده ویرایش و تغییر پیدا کرده‌اند.

بیشتر غزل‌های این مجموعه عاشقانه است اما تعدادی از غزل‌های آیینی و اجتماعی هم در مجموعه گنجانده شده تا مخاطب‌های جدید با فضای غزل امید صباغ‌نو در همه ژانرها آشنا شوند.

درباره شعرهای این شاعر باید گفت که امید صباغ‌نو در طول این سال‌ها سعی کرده تا فضایی شخصی در غزلش خلق کند که نظر مخاطبانش نشان می‌هد تا حدود زیادی به هدفش نزدیک شده است.

آئین رونمایی و جشن امضای گزیده غزل «سیب هوس» از ساعت 16 و 30 دقیقه روز جمعه یازدهم اسفندماه در کافه کتاب نشر ثالث برگزار می‌شود.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =