مطالعات طرح  آزادراه شهرکرد-ایذه به‌زودی آغاز می‌شود

ایرنا نوشت: استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : طرح آزاد راه شهرکرد- اهواز که در ادامه آزادراه سراسری مرکز به جنوب کشور احداث می شود از مصوبه های هیات دولت و در ردیف بودجه سال جاری قرار دارد.

اقبال عباسی افزود : این طرح در ردیف بودجه سال 96 نیز پیش بینی شده بود اما از آنجا که برای اجرای این طرح مقرر شده بود تا 30 درصد منابع مالی را دولت و 70 درصد را بخش خصوصی تامین کند، پیمانکاری برای اجرای طرح اعلام آمادگی نکرد.

عباسی تصریح کرد: در همین راستا برای تسهیل در اجرای طرح و رفع این مشکل در نشستی با معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون راه و شهرسازی و مسئولان 2 استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری مقرر شده تا دولت 50 درصد هزینه را تقبل کند که در پی آن، پیمانکار کار تعیین شده و عملیات اجرایی آن بزودی اجرا می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، اولویت اجرای این طرح را محور لردگان - ایذه اعلام کرد و گفت: این پروژه در چند فاز اجرا می شود و در ادامه به آزادراه نجف آباد - فولادشهر نیز متصل می شود.

گفتنی است ، محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری شامل؛ یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی و درون شهری است.

 مطالعات طرح  آزاد راه شهرکرد _ ایذه بزودی اغاز می شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =