۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
ساعت کاری واحدهای صنفی در کرج تا یک بامداد

ایسنا نوشت : حمید کریمی ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در نشستی مربوط به بررسی فعالیت واحدهای صنفی خیابان اصلی عظیمیه کرج ، گفت: ساعت کاری واحدهای صنفی در سطح شهر کرج تا پایان شهریورماه تا ساعت یک بامداد است.

حمید کریمی در نشستی که به منظور بررسی فعالیت واحدهای صنفی خیابان اصلی عظیمیه کرج برگزار شد؛ گفت: وضعیت بحرانی فعالان صنفی و رکود حاکم بر بازار بر کسی پوشیده نیست و این روزها تمامی فعالان حوزه کسب و کار به نوعی درگیر تامین هزینه‌های اداره واحدهای صنفی خود هستند و البته به سختی از عهده تامین مخارج بر می‌آیند.

کریمی افزود: اما باید توجه کنیم که فعالیت اقتصادی ما، در دیگر امور خللی ایجاد نکند و اسباب مزاحمت دیگر شهروندان نشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد فعالیت واحدهای صنفی خیابان اصلی عظیمیه کرج می‌توان گفت که شرایط از حالت اعتدال خارج شده و فضای نگران کننده‌ای در کل منطقه بوجود آمده است که بی توجهی به آن ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور تبعات منفی اجتماعی و اقتصادی مختلفی را در پی داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف کرج تصریح کرد: بنابراین از تمامی کسبه زحمتکش این منطقه انتظار داریم ضمن همکاری با نیروهای اداره نظارت بر اماکن عمومی و توجه به قوانین انتظامی و امنیتی ، راس ساعت اعلام شده نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود و عدم ارائه خدمات به مشتریان اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =