با هدف همکاری پژوهشی_ فناوری و بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در مدیریت شهری دو تفاهم نامه با عنوان «تفاهم نامه همکاری‌های علمی وپژوهشی» و «تفاهم همکاری علمی و موزه ای (موزه تاریخ علوم اردبیل)» بین شهرداری و دانشگاه محقق اردبیلی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ با هدف همکاری پژوهشی_ فناوری و بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در مدیریت شهری دو تفاهم نامه با عنوان «تفاهم نامه همکاری‌های علمی وپژوهشی» و «تفاهم همکاری علمی و موزه ای (موزه تاریخ علوم اردبیل)» بین شهرداری و دانشگاه محقق اردبیلی امضا شد.

حمید لطف‌اللهیان در دیدار مشترک با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی بعنوان دانشگاه مادر استان، گذشته پرافتخار در تربیت افراد کارآمد و متخصص داشته و همچنان نهادی است که می‌تواند در تربیت و پرورش شهروندان توسعه یافته نیز موثر باشد.

حمید لطف اللهیان

وی با تاکید بر نقش برجسته اساتید دانشگاهی در مدیریت شهری افزود: شهرداری اردبیل با تدوام تعامل و همکاری با دانشگاه محقق اردبیلی و با تعامل سازنده بین نخبگان می تواند گام های بلندی در توسعه استان بردارد، چرا که مجموعه مدیریت شهری نمی تواند به مسایل جامعه و شهر بی تفاوت باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =