خبرگزاری رضوی نوشت؛ مدیرعامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بمناسبت میلاد قمر بنی هاشم(ع) جشن قرص قمر در ورزشگاه شهید حیدریان قم، با تجلیل از پاسداران و تقدیر از جانبازان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید کاظم میرعظیمی در جمع خبرنگاران، از برگزاری جشن میلاد قرص قمر، به همت موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) و هیئت دخیل العباس در قم خبرداد و اظهار کرد: حضور در این جشن که بمناسبت شب میلاد حضرت عباس(ع) و با حضور هنرمندان نامی کشور برگزار می شود برای عموم مردم رایگان است.
وی افزود: در این جشن پرنشاط هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله علیرضا خمسه و عباس رضا زاده هنر نمایی خواهند کرد و اجرای این برنامه با سید علی ضیاء مجری رسانه ملی و با نغمه گرایی امید معنوی خواهد بود.
مدیرعامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داد: جشن میلاد قرص قمر در ورزشگاه شهید حیدریان با حضور مسئولان و نخبگان شهر قم، جمعه شب ۳۱ فروردین ماه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه روز ولادت امام حسین(ع) و روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) پشت سر هم است و این روزها به نام روز پاسدار و روز جانباز نام گذاری شده، از ۱۵ نفر از جانبازان و پاسداران سرافراز اسلام تجلیل می شود، که ۵ نفر آنان از پاسداران و جانبازان مدافع حرم حضرت زینب(س) از سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم و طلاب حوزه علمیه هستند.
میرعظیمی بیان کرد: در ادامه این مراسم نیز، از جمع مردمی که در این جشن حضور یافتند، به ۵ نفر به قید قرعه کمک هزینه سفر کربلا و به ۵ نفر نیز کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه نیمه شعبان روز میلاد امام زمان(عج) هم قرار داریم، از کتاب جمکران به تالیف آیت الله سیدجعفر میرعظیمی رونمایی خواهد شد.
مدیرعامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: این جشن مفصل از شبکه تلویزیونی استان قم سیمای نور به صورت مستقیم پخش خواهد شد و تأمین امنیت این مراسم را نیز نیروی انتظامی برعهده دارد.


48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =