ایرنا نوشت:مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: امسال 226 روستای دیگر استان به اینترنت پرسرعت بی سیم متصل می شوند

عباس بیرامی روز شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: از مجموع 680 روستای استان تاکنون 325 روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند که از این تعداد 240 روستا مربوط به عملکرد سال گذشته این شرکت است.
وی با بیان اینکه تنها هفت روستای(بالای 20 خانوار) استان از خدمات ارتباطی بی بهره است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان 97 این تعداد روستای باقی مانده به خدمات ارتباطی مجهز خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات گفت: 25 شهر این استان تاکنون به نسل سوم اینترنت 3G مجهز شده است.
بیرامی از تکمیل زیرساخت های ارتباطی در مرز مهران و مرز چیلات در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: در جریان سفر وزیر ارتباطات و فناوری به استان بر تسریع و شتاب بخشی در اجرای این پروژه ها تا پایان سال جاری تاکید شد.
گفتنی است، تا کنون 380 روستای بالای 20 خانوار استان ایلام از خدمات ارتباطی برخوردار هستند، تا پایان سال 97 همه روستاهای بالای 20 خانوار این استان از خدمات ارتباطی بهره مند خواهند شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =