۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

ایسنا نوشت: اولین نمایشگاه نقاشی احمدرضا احمدی (شاعر) با عنوان «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» در حضور جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه  نمایشگاه نقاشی احمدرضا احمدی، عصر  امروز جمعه ۷ اردیبهشت با حضور احمدرضا احمدی و خانواده او، مجید برزگر (کارگردان)، هوشنگ، ارژنگ و پشنگ کامکار، صبا و هانا کامکار، خانواده ناظری، رسول یونان، شمس لنگرودی، صدیق تعریف، حسام‌الدین سراج، هوشنگ گلمکانی، پیمان هوشمندزاده (نویسنده و عکاس) علی ندایی، رامین اعتمادی بزرگ، اشا صدر، علی اتحاد (هنرمندان هنرهای تجسمی)، فاطمه دیوان‌دری (نقاش)، محمدرضا توکلی‌راد و سعید امکانی(نقاش)، بهرام گوهری (عکاس)، شهرام پازوکی (مولوی‌شناس)، بابک برزویه (عکاس) و جمعی دیگر از هنرمندان و هنردوستان در گالری کاما برگزار  شد.

احمدرضا احمدی در این مراسم، ضمن ابراز خشنودی از فضای نمایشگاه، حضور مردم و اصحاب هنر را خوب ارزیابی کرد.

آثار احمدرضا احمدی با تکنیک آبرنگ و جوهر رنگی خلق شده‌ و عنوان این نمایشگاه از شعر معروف این شاعر «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» گرفته شده است.

تابلویی نیز برای احمدرضا احمدی تدارک دیده شده بود که مهمانان روی آن را امضا می‌کردند.

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به گالری کاما مراجعه کنند.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طراحی چهره RO ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
    0 0
    نقاشی و ادبیات پیوندی ناگسسته دارند. از طرف نسلی که توشه هنری اش با آثار این هنرمندان انباشته شده است حرمت بزرگان ادب و هنر این این سرزمین را پاس میدارم