در بازدید مسوولان بخش های توانمندسازی نهاد ریاست جمهوری و شهرداری تهران از مجموعه شیپور، بر نقش این اپلیکیشن در حمایت از کسب و کارهای کوچک و داخلی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شیپور، مهندس ناصر زرگر، معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری ومهندس رمضان لطفی معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران، در بازدید از شیپور، از نزدیک شاهد فعالیت ها و اقدام ها شیپور در زمینه کاری نیازمندی های آنلاین قرار گرفتند.

در آغاز نیما اشرف زاده مدیر مارکتینگ شیپور با اشاره به موفقیت های این مجموعه گزارش هایی را از اقدام ها و کلیه فعالیت های شیپور در طول ۶ سال فعالیت تخصصی ارایه داد.

مهندس لطفی ضمن استقبال از موارد مطرح شده از سوی ایشان مواردی را درجهت بهبود روندهای کاری شیپور پیشنهاد کرد.

مهندس زرگر نیز باتوجه به ظرفیت های موجود شیپور نقش کسب وکارهای مجازی پیشرو در توسعه کسب و کارهای کوچک و نوپا را مطرح نمود.

رضا اربابیان مدیر عامل شیپور در ادامه به اهم فعالیت های انجام شده در این مجموعه پرداخت و گزارشی را در رابطه با اهداف و تصمیمات آتی شیپور ارایه کرد.

نوید ایران بهار مدیر روابط عمومی شیپور، از فعالیت های شیپور در زمینه مسئولیت های اجتماعی و کمپین های این شرکت در این زمینه همچون (کمپین دست به دست) نیز گزارشی را ارائه کرد.

در پایان زرگر و لطفی ظرفیت های موجود در شیپور را در جهت توسعه اقتصاد شهری و روستایی مثبت ارزیابی کردند و ابراز امیدواری کردند این مجموعه در آینده بتواند سهم بیشتری را در توسعه اقتصادی داشته باشد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777445