۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
همراه اول نشان «روابط عمومی پاسخگو» گرفت

در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، همراه اول موفق به دریافت نشان «ستاره ارتباطی پاسخگو» و لوح «ستاره شایستگی» شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که عصر روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، روابط عمومی های برتر کشور در بخش های مختلف معرفی شدند که در میان تمامی شرکت ها و سازمان های فعال، روابط عمومی همراه اول به دلیل درخشش در حوزه پاسخگویی به اصحاب رسانه و مشترکین در طول سال ۹۶، به عنوان «ستاره ارتباطی پاسخگو» معرفی شد.

بر اساس این گزارش در بخش نهایی و اصلی معرفی ستارگان روابط عمومی ایران، از بین روابط عمومی های برتر کشور در حوزه های مختلف، علاوه بر اهدای نشان «ستاره ارتباطی پاسخگو» به روابط عمومی همراه اول، شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات این اپراتور نیز موفق به دریافت لوح «ستاره شایستگی» شد.

در این مراسم «محمدحسین مقیمی استاندار تهران»، «رمضان شجاعی کیاسری قائم مقام وزیر کشور در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی» و جمعی از اساتید، مدیران و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی حضور داشتند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777966

برچسب‌ها