ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درآمد امسال کشور با وجود تشدید احتمالی تحریم‎ها توسط آمریکا از نظر ریالی هیچ تغییری نخواهد کرد.

محسن رضایی در آیین آغاز عملیات اجرایی نصب تجهیزات فوق سنگین رآکتور آمونیاک در شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان، اظهار داشت: آمریکا اگر چه از برجام ‌خارج شده و به دنبال اعمال تحریم های جدید است اما نمی تواند همه درها را به روی ایران ببندد.
دولت آمریکا یک بار دیگر تصمیم گرفته با ملت ایران زورآزمایی کند.

وی افزود: ترامپ می داند که ایران با دست خالی در ‌جنگ تحمیلی پیروز شد اما یک بار دیگر جنگ اقتصادی راه انداخته و از برجام خارج شده است در حالی که همه دنیا این ‌کار را نادرست و غیر منطقی می دانند. آمریکا در این جنگ اقتصادی دو مسأله را هدف قرار داده که یکی ناامید کردن ملت و دیگری سلب اعتماد مردم از نظام.

رضایی یادآور شد: باید با حرف و عمل اعتماد مردم را به خود جلب کنیم و دست از قوم گرایی ها برداریم. در تبلیغات و رسانه‌ها نباید قوم گرایی مطرح شود چرا که در شرایط کنونی ما نیاز به یکپارچگی مردم داریم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت و نظام بودجه محدودی دارند و ممکن است در آینده فروش نفت از 2 میلیون بشکه به یک میلیون کاهش یابد اما کسری بودجه نخواهیم داشت.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اینکه برخی از نیروهای کارآمد در کشور وقتشان بیهوده هدر می رود گفت: اگر هر کدام از این ها یک مسئولیت اقتصادی را بر عهده بگیرند می‌توانند میراثی با ارزش را برای کشور به جای بگذارند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    0 0
    جناب محسن رضایی در کنار پیشنهاد شما وقت بده به من تا بگم چگونه میشود اقتصاد کشور را راه انداخت شوخی نمی کنم جدی
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    0 0
    موعدش گذشته است ؛ چندان امیدی به اینگونه سخنان نیست ...