تسنیم نوشت:رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی مرکز استان البرز با بیان اینکه وضعیت بازار موبایل شرایط آشفته‌ای دارد،گفت: ادامه این روند بازار موبایل را به نابودی می‌کشد و فروشندگان آن را به وشکستگی می‌کشاند.

محمدمهدی غفوریان پیرنیا اظهار داشت: وضعیت صنف فروشندگان موبایل در وضعیت کنونی در کل کشور مناسب نیست.
وی افزود: در حال حاضر وضعیت به حدی نامناسب است که اگر کسی بخواهد یک دستگاه گوشی تهیه کند امکان تهیه آن وجود ندارد و کسبه مغازه‌ها را بسته و به دنبال کار و زندگی خود رفته‌اند.
رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور با بیان اینکه بازار تلفن همراه به شدت در رکود است،گفت: گوشی تلفن همراه در بازار موجود نیست و پیش‌بینی من این است که اگر وضعیت به همین صورت پیش برود نیمی از کسبه مغازه‌های خود را جمع می‌کنند و به ورشکستگی می‌افتند.
غفوریان با بیان اینکه وضعیت در کل کشور به همین صورت رکود است، عنوان کرد: اجناسی که از محتکران کشف شده در بازار نیست و به بازار تزریق نمی‌شود و کمبود کالا در این حوزه وجود دارد.
رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی مرکز استان البرز با بیان اینکه نمایندگی‌های فروش تلفن همراه به صورت نمادین چند عدد گوشی می‌فروشند و بعد از آن به مشتریان اعلام می‌کنند که تمام کردیم، تاکید کرد: این وضعیت با تزریق گوشی به بازار قابل مدیریت است.
وی با بیان اینکه ادامه این روند بازار موبایل را به نابودی می‌کشد، افزود: وضعیت بازار موبایل شرایط آشفته‌ای دارد و گوشی‌هایی که قرار بود به بازار عرضه شود باید نمودی داشته باشد که به نظر می‌رسد که اینگونه نیست.
وی با بیان اینکه واردات گوشی تلفن همراه با ارز آزاد هم هنوز اجرایی نشده است،گفت: خطر ورشکستگی صنف موبایل در این بازار بی سر و سامان وجود دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =