عذرخواهی داور اسپانیایی از بارسلونا برای یک تصمیم جنجالی

متئو لائوس از مهاجم بارسلونا به خاطر مردود اعلام کردن گلش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در فصل ۱۴ - ۲۰۱۳ عذرخواهی کرده بود.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری خبرآنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، الیویو پائولوروسو جمعه‌ در برنامه پلوتا ال پیسو شبکه TNT Sports حاضر شد تا دیدار دوستانه آرژانتین مقابل عراق را آنالیز کند. دستیار تاتا مارتینو تنها درباره عملکرد آلبی سلسته صحبت نکرد. او در مورد دوران حضورش در بارسلونا هم حرف زد و به افشای یک قضیه مهم پرداخت.

پائولوروسو به آخرین دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید در فصل ۱۴ - ۲۰۱۳ لالیگا اشاره کرد که دو تیم در آن بازی برای قهرمانی رقابت می‌کردند. در این تقابل متئو لائوس داور بازی گل لیونل مسی را آفساید اعلام کرد اما سپس در تصاویر مشخص شد گل صحیح بوده است. دستیار مارتینو اظهار کرد: مسی گلی را به ثمر رساند که باعث قهرمانی ما می‌شد اما داور آن را قبول نکرد. ساعت دو بامداد بود و ما در رختکن حضور داشتیم و در حال‌ گریه کردن بودیم. لائوس وارد آنجا شد و از ما عذرخواهی کرد. سال سختی بود.

پائولوروسو همچنین به مشکلات آبی‌ اناری‌ها در طول آن فصل اشاره کرد و گفت‌: تنها یک دروازه‌بان خوب در اختیار داشتیم که آسیب دید. رییس باشگاه به زندان رفت، مشکل مسی به وجود آمد و معلوم نبود او به زندان خواهد رفت یا نه. خط دفاعی با مشکلاتی روبرو شده بود و از طرفی نیمار آسیب دیده بود.

 

256 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =