ایسنا نوشت: نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از پیگیری فوری حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خبر داد و گفت: متاسفانه همچنان راه دسترسی به محل حادثه وجود ندارد.

عدل هاشمی پور گفت: مجمع نمایندگان استان بلافاصله پس از دریافت خبر سقوط هواپیما صحن مجلس را ترک کرده و در جلسه ستاد بحران کشور که در سازمان هواپیمایی برگزار شد، شرکت کردند.

او ادامه داد: در این جلسه که وزیر راه و مسئولان هلال احمر و هواشناسی نیز حضور داشتند تمام گزارشات مورد نیاز را دریافت کردیم و ابعاد گوناگون حادثه مورد بررسی جدی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام امکانات مورد نیاز از 4 استان برای دسترسی به محل حادثه بسیج شده‌اند اما شرایط بد جوی و صعب العبور بودن منطقه مانع از ورود به محل حادثه است.

هاشمی پور ضمن ابراز تالم و تاثر فراوان از وقوقع این حادثه و عرض تسلیت به بازماندگان اضافه کرد: از هموطنان، هم استانی ها و بالاخص خانواده های مصیبت زده استدعا دارم گزارشات مربوط به حادثه را از طریق مراکز ذیصلاح دنبال کرده و از رفتن به محل حادثه جدا خودداری کنند.

همچنین به گزارش ایلنا، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از دشوار بودن عملیات جستجو سانحه دیدگان هواپیمایی مسافربری تهران - یاسوج به دلیل بارش شدید برف خبر داد.

شاهین فتحی با اعلام این خبر گفت: لاشه هواپیما هنوز پیدا نشده و به دلیل باراش سنگین برف ادامه عملیات جستجو با دشواری مواجه شده است.

او درباره بالگردهای امدادی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به دلیل نامساعد بودن آب و هوا، امکان پرواز این بالگردها تاکنون وجود نداشته است.

هواپیمای اِی تی آر (ATR72-200) شرکت هواپیمایی آسمان که صبح امروز از تهران عازم یاسوج بود، در 120 کیلومتری سمیرم با 66 سرنشین و کادر پروازی سقوط کرد؛ عملیات امدادی و جست و جو در منطقه ادامه دارد اما به دلیل شرایط جوی به سختی انجام می شود.

پادنا که هواپیما سقوط کرده یکی از دهستان های سمیرم در دامنه رشته کوه های دنا است.

۴۷۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    1 0
    آره راست ميگه ، نه اينكه توي كوهاي آلپ سويس سقوط كرده وسط چله زمستون واسه همين نميشه امداد رساني كرد. توي اين مملكت فقط اختلاس خوب ميشه كرد