نامه نیوز نوشت: اسماعیل گرامی‎مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی با تاکید براینکه اصلاح طلبان در انتخابات آتی باید به فکر ائتلاف درون جریانی باشند، گفت: نباید با جریانی که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر به ما نارو زد دوباره ائتلاف کنیم.

وی افزود: « بیش از آنکه بر ائتلاف های خارج از جبهه اصلاحات تمرکز کنیم، بایستی بر حفظ هویت اصلاح طلبی تکیه و تاکید داشته باشیم چراکه در گذشته دیدیم برخی از این ائتلافات نافرجام بود».

گرامی مقدم ادامه داد:« ائتلاف در جریان انتخابات ریاست جمهوری تا قبل از پیروزی و تا پشت در پاستور ادامه داشت و بعدا تمام دولت و استانداری‌ها به دست اعتدال و توسعه یا جریان راست میانه افتاد. بر این اساس من معتقدم که نباید با جریانی که در انتخابات اخیر به اصلاح طلبان نارو زدند، یک بار دیگر ائتلاف کرد. اصلاح طلبان باید برای این موضوع فکری کنند و تنها درصورت یافتن راهکار مناسب به ائتلاف خارج از جبهه اصلاحات بیاندیشند».

سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به اینکه احزاب اصلاح طلب در جریان انتخاب شهردار تهران اختلافاتی داشتند و ممکن است قادر به ائتلاف با یکدیگر نباشند، گفت: «هیچ اختلافی میان احزاب اصلاح طلب نبود. آنچه پیش آمد، رقابت های دورنی است و کار سیاسی هم بدون رقابت ممکن نیست. هر رقابتی به معنای اختلاف نیست و تنها برای یافتن برترین گزینه ایجاد می‌شود. شورای شهر تهران در نهایت با نوزده رای افشانی را شهردار کرد و او امروز شهردار کل شورا و همه جریان اصلاح طلب است. هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و حتی امروز شاهد بیشترین انسجام در جبهه اصلاحات هستنیم».

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779146

برچسب‌ها